تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فروش اوراق گواهی سپرده عام یکساله در شعب بانک تجارت

اوراق گواهی سپرده عام با نرخ سود علی الحساب 16 درصد سالانه از تاریخ 22 آذرماه در شعب بانک تجارت سراسر کشور به فروش می‌رسد.

 

به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این اوراق یکساله، بانام و معاف از مالیات است و به مدت شش روز کاری از تاریخ ۲۲ آذرماه سال جاری در شعب بانک تجارت عرضه می‌شود.

سود سالانه این اوراق علی الحساب ۱۶ درصد و قابل پرداخت در مقاطع ماهانه می‌باشد و بازخرید اوراق قبل از سررسید با نرخ ۱۴ درصد سالانه از تاریخ انتشار پرداخت می‌شود.

 

انتشار اوراق گواهی سپرده عام توسط بانک تجارت در راستای ارائه خدمات مالی به هموطنان و با دریافت مجوز از بانک مرکزی صورت پذیرفته است. مشتریان می‌توانند با حضور در شعب بانک تجارت نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند.
 

 

منبع خبر: اخباربانک
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

|   1396/09/21 09:36:04   |
0     0
بانک‌ها و موسسات مالی به‌‌منظور تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های خود نیاز به منابعی برای پرداخت تسهیلات به مشتریان خود دارند و تهیه منابع در مرحله اول برای بانک‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد. در واقع درصورت عدم تامین منابع مالی امکان و محلی برای پرداخت تسهیلات وجود نخواهد داشت و در نتیجه سودی هم عاید بانک یا موسسه مالی نخواهد گردید. در سیستم بانکی ایران بانک‌های تجاری و موسسات اعتباری غیر بانکی براساس اخذ مجوز از بانک مرکزی مجاز به انتشار گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عام و بانک‌های تخصصی براساس اخذ مجوز مجاز به چاپ و انتشار گواهی سپرده سرمایه‌گذاری عام و خاص و فروش آن به آحاد مردم می‌باشند.

حداکثر مدت گواهی‌های عام و خاص ۵ ساله و حداقل یکساله بوده و سود پرداختی به دارندگان اوراق گواهی طبق کوپن‌های الصاقی و در مدت هر سه ماه یک‌بار در مقاطع مشخص و معین قابل پرداخت به صاحبان و دارندگان اوراق می‌باشد. این سپرده‌ها در بیشتر مواقع بی‌نام و قابل انتقال به غیر بوده واصل و فرع اوراق از طرف بانک و موسسه صادرکننده تضمین می‌گردد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics