تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تاکید رییس بیمه مرکزی بر ترویج فرهنگ پیشگیری از حوادث

دکتر همتی در توئیتی بر سخنان خود در اختتامیه نخستین جشنواره پیشگیری از حوادث و سوانح مبنی بر شرایط نامطلوب پیشگیری از حوادث، ایمنی و مدیریت ریسک تاکید کرد و رفع آن را نیازمند عزم ملی دانست.

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: اقتصاد انلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

|   1396/09/21 10:35:15   |
0     0
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به پرداخت خسارت های تحت پوشش بیمه از سوی شرکت های بیمه در حوادث اخیر گفت: صنعت بیمه سالانه ۲۵ هزار میلیارد تومان خسارت محقق شده دارد که از این رغم ۱۰ هزار میلیارد تومان بابت خسارات ناشی از تصادفات رانندگی است در واقع می توان گفت، زیان های مالی با خرید بیمه قابل جبران است و شرکت های بیمه نیز کار خود را به خوبی انجام داده اند اما آسیب های ناشی از فوت و مصدومیت برای خانواده ها جبران ناپذیر است و ما باید به سمت کاهش حوادث برویم.
ای کاش میزان درآمد مالی ناشی از بیمه گذاری مردم و میزان خسارت پرداختی به آنها ذکر میشد تا دغدغه های مردم کمتر شود .این همه تبلیغ درباره نظام تحول سلامت و در حال حاضر عدم پاسخگویی و قریب به یقین شکست این طرح.
آقای دکتر همتی اظهار کرده که در حادثه زلزله کرمانشاه نیز طبق اطلاع برآورد خسارت بیمه ها ۱۵۰ میلیارد تومان است که بیش از۸۰درصد بیمه ها مربوط به بیمه وام های مسکن توسط بانکها بوده و بسیاری پوشش زلزله را خریداری نکرده بودند در کل کشور ۸۵ درصد منازل مسکونی فاقد بیمه آتش سوزی هستند که بیمه زلزله همراه ان می باشد.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics