تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استقبال از دیدگاه های صاحبنظران/ ارتقای ابزار ارتباطی در دستور کار بانک مرکزی

بانک مرکزى جمهورى اسلامى ایران ضمن تشکر و قدردانى از صاحبنظران و اصحاب رسانه که دغدغه وضعیت اقتصادى کشور را دارند و همزمان حساسیت و محدودیت‌های شرایط را درک مى کنند، امیدوار است که اظهار نظرها و نقدهای سازنده مطروحه، اسباب توجه سیاست‌گذاران و تحلیل‌گران به دشواری‌ها و اشکالات در سیاستگذارى را فراهم کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری بانک مرکزی ، بانک مرکزی و بدنه کارشناسان خبره آن تحلیل ها و دیدگاه هاى صاحبنظران و منتقدان را به دقت رصد و بررسى و در مباحث خود در حد امکان از آنها استفاده می‌کند. 
 
 
بر این اساس بانک مرکزی به تدریج در حال بازبینی و ارتقای ابزار ارتباطی خود با مردم، سیاست گذاران، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادى است تا بر پایه اصول حرفه ای بانکداری مرکزی، سیاست های خود را تشریح کند. لذا رویکرد حرفه اى بانک مرکزى ایجاب مى کند از پاسخ دادن به تحلیل ها  و نقدها به صورت مشخص اجتناب کند.

در عین حال این بانک، گزارش ادواری از تحولات اقتصاد کلان و اقدامات انجام شده با لحاظ محدودیت‌هاى موجود را منتشر خواهد کرد و این اقدام را به عنوان بخشى از برنامه هدف گذارى تورم به پیش خواهد برد.

منبع خبر: بانک مرکزی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics