تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بانک ملی امسال ١٣ مدرسه می سازد

جوایز ویژه قرعه کشی مرحله سی و هشتم حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران در مراسمی با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک به برندگان اهدا شد.

 

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم برات کریمی عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه بدون چشمداشت مالی، منابع خود را در اختیار بانک قرار می دهند، گفت: موضوع قرض الحسنه آن قدر مهم است که خداوند بزرگ در قرآن کریم به طور مشخص به آن اشاره فرموده اند.

 

وی اظهار کرد: بیش از 37 میلیون نفر در بانک ملی ایران حساب پس انداز دارند و موجودی بخشی از آنها سال هاست که دست نخورده است.

کریمی ادامه داد: بانک ملی ایران از محل این منابع، اقدامات گسترده ای در قالب ساخت مدرسه، آزادسازی زندانیان غیر عمد، ساخت بیمارستان و کمک به محرومان انجام داده که قطعا اجر آن برای سپرده گذاران است.

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به اینکه تا کنون 127 هزار خانوار با کمک بانک ملی ایران و از محل منابع قرض الحسنه توانسته اند از پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره )خارج شوند، ادامه داد: بانک ملی ایران به آموزش و پرورش قول داده امسال به جای 130 مدرسه خشت و گلی در مناطق محروم مدرسه جدید بسازد.

 

 

در ادامه این مراسم، جوایز ویژه این قرعه کشی به تعدادی از برندگان منتخب اهدا شد. از میان 684 هزار و 212 برنده جوایز قرعه کشی دوره سی و هشتم حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، هفت هزار و 904 نفر از اعضای کانون جوانه ها بودند که 48 نفر آنها جوایز ویژه را از آن خود کرده و سه نفر از آنها در این مراسم حضور یافتند و جوایز خود را دریافت کردند.

 

در این دوره از قرعه کشی، 89 کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، 289 کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر کدام به ارزش 500 میلیون ریال، 389 کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر کدام به ارزش 200 میلیون ریال، 989 کمک هزینه ازدواج هر کدام به ارزش 150 میلیون ریال، 1089 کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ 25 میلیون ریال، 189 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر کدام به مبلغ 10 میلیون ریال و 1089 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ 5 میلیون ریال به عنوان جوایز ویژه برای مشتریان بانک ملی ایران در نظر گرفته شده بود.

 

بیش از 680 هزار جایزه نقدی هر کدام به مبلغ 700 هزار ریال نیز به حساب برندگان واریز شد. در مجموع این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران بیش از 970 میلیارد ریال جایزه به 684 هزار و 212 برنده اهدا شد.

منبع خبر: اخباربانک
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics