تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سه چالش شرکت‌های بیمه‌ای دراستان مرکزی مشخص شد/بیمه‌نامه عمر پر‌فروش‌ترین بیمه‌نامه دراستان مرکزی

رئیس شعبه شرکت بیمه سرمد دراستان مرکزی، برآورد کرد که تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان مرکزی درحد انجام کارهای روزانه فعالیت می‌کنند که همین موضوع بر فعالیت صنعت‌بیمه نیز تاثیر گذاشته و منجر به رقابت ناسالم مابین شرکت‌های بیمه‌ای شده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،"محسن جعفری"  گفت: استان مرکزی به عنوان پایتخت صنعت ایران شناخته شده  و همیشه برای شرکت های بیمه ای جذاب بوده زیرا به دلیل بستر مناسبی که برای امور بیمه و شرکت‌های بیمه‌ای داشت شرکت های بیمه ای شبکه فروش خودرا در این استان گسترش دادند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی، تصریح کرد: دراواسط دهه 90 و دقیقا زمانی که صنعت بیمه در استان مرکزی به شکوفایی رسید با چالش کمبود نقدینگی مراکز صنعتی مواجه شد  و واحدهای صنعتی دیگر آن کارایی لازم را نداشتند.

به گفته جعفری،تعطیلی واحدهای صنعتی برروی فعالیت صنعت بیمه هم تاثیر گذاشته وهمین موضوع چالش دیگری را در این استان به وجود آورده است.

 

وی اذعان داشت:زمانی که بیمه گذارنمی تواند حق بیمه خودرا بپردازد بیمه گر باید جذابیتی برای وی داشته باشدکه یکی از کارهای غیر فنی که گریبانگیر همه شد، نرخ شکنی بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از چالش هایی که صنعت بیمه در این استان با آن درگیر است موضوع تخلفات است که این سه چالش تا به امروز در این استان ادامه دارد.

رئیس شعبه شرکت بیمه سرمد در استان مرکزی خاطر نشان کرد که مردم تا اواسط دهه 90 تمایل بسیاری به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز داشتند اما تورم باعث شد که بیمه عمر و پس انداز هم دیگر اقبال گذشته را  نداشته باشد.

 

جعفری بیان کرد: بیمه نامه شخص ثالث تنها بیمه نامه مورد علاقه اشخاص برای خریداست و به غیر ازآن ، بیمه نامه های دیگردر این استان برای اشخاص جذابیت کمتری دارداما بر حسب عادت و سرمایه گذاری که شرکت های بیمه ای برای فروش بیمه نامه عمر و پس انداز انجام داده اند این بیمه نامه بیشترین فروش را در این استان دارد.

 

 

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics