تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

برنامه تایرا برای ورود به چند کشور افریقایی

گفته می شود گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با مشارکت کشور آفریقایی نامیبیا اقدام به ساخت تراکتورهای ایرانی در این کشور آفریقایی می کند. قرار است قطعات محصولات تراکتورسازی ایران به صورت SKD از ایران به نامیبیا انتقال و در این کشور آفریقایی مونتاژ شود. اهمیت نامیبیا به واسطه دسترسی به بازارهای جنوب و جنوب غرب آفریقا است.

 

مدیر صادرات شرکت تراکتورسازی ایران ضمن تایید خبر فوق گفت: طبق قرارداد منعقد شده با نامیبیا، قرار است تقریبا صد درصد قطعات تولید تراکتور به کشور نامیبیا ارسال شود و مونتاژ قطعات و تولید محصول نهایی در آن کشور انجام شود.

 

خط تولید توسط تراکتورسازی ایران و با هزینه نامیبیا راه اندازی خواهد شد. این خط تولید، ظرفیت تولید سالانه ۵ هزار دستگاه تراکتور داشته که از طریق نامیبیا به سایر کشورهای آفریقایی نیز صادر خواهد شد. در صورت وجود تقاضای مناسب، امکان افزایش تیراژ تولید در سال های آینده وجود دارد. در این مشارکت، ۳۰ درصد سهم تراکتورسازی ایران و ۷۰ درصد متعلق به نامیبیا می باشد.

اندبیلی در خصوص قیمت تراکتورهای تولید شده در نامیبیا  گفت : هنوز قیمت نهایی محصولات در نامیبیا مشخص نشده؛ ولی احتمالا قیمت های صادراتی از قیمت فروش داخلی بالاتر خواهد بود.

ضمن اینکه ورود به چند کشور دیگر آفریقایی مشابه نامیبیا و تولید محصول مشترک، در برنامه های آتی این مجموعه می باشد.

 

منبع خبر: رادیوسهام
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics