تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۸۳۹ ضمانتنامه سرمایه گذاری صنایع کوچک صادر شد

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: از ابتدای سال ۹۶ تا پایان تیرماه امسال در مجموع ۸۳۹ فقره ضمانتنامه تمدید یا صادر کرده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری میزان ؛ محمدرضا مقیسه با اشاره به مبلغ ضمانتنامه صادره اظهار کرد: مجموع مبلغ ضمانتنامه‌های صادره و تمدیدی از ابتدای سال ۹۶ تا پایان تیرماه گذشته ۶ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال بود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه صدور ضمانتنامه به عنوان سرمایه در گردش بیشترین موضوع ضمانت نامه‌ها بوده، افزود: مجموع ۳۶۱ ضمانتنامه سرمایه در گردش صادر یا تمدید شده که ارزش این ضمانت نامه‌ها سه هزار و ۲۲۳ میلیارد ریال است.



خودروسازان همچنان در حاشیه زیان هستند

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک خاطرنشان کرد: تعداد ۱۸۳ ضمانت نامه در این مدت در حوزه طرح‌های ایجادی به ارزش یک هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال صادر شده، همچنین ضمانت نامه در حوزه طرح‌های توسعه‌ای ۷۰ فقره و به ارزش ۵۳۱ میلیارد ریال و در حوزه حسن انجام کار ۱۲۵ فقره به ارزش ۲۲۵ میلیارد ریال بوده است.

مقیسه با اشاره به دیگر ضمانت نامه‌های صادره گفت: ۶۳ ضمانت نامه به ارزش ۱۴۹ میلیارد ریال در حوزه پیش‌پرداخت، همچنین ۱۴ فقره ضمانتنامه در حوزه اعتبار خرید به ارزش ۹۸ میلیارد ریال صادر یا تمدید شده است.

 

مدیرعامل ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: ضمانت نامه‌ها در حوزه شرکت در مناقصه ۲۳ فقره به ارزش ۳۷ میلیارد ریال بود.

وی افزود: طرح‌های دانش‌بنیان دارای مجوز، واحد‌های صادراتی دارای سوابق صادراتی در سه سال گذشته، طرح‌های ایجادی با پیشرفت فیزیکی حداقل ۶۰ درصد، تامین سرمایه در گردش برای افزایش ظرفیت تولید واحدها، طرح‌های توسعه که با ظرفیت کامل در حال حاضر فعالیت می‌کنند و طرح‌های اشتغال زا (طرح‌هایی که نسبت سرمایه گذاری به اشتغال پایین داشته باشند)، اولویت‌های صدور ضمانتنامه محسوب می‌شوند.


 
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: این صندوق در حوزه صدور و تمدید ضمانتنامه در ارتباط با دو راهبرد «جهش تولید» و اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام، از ابتدای سال ۹۶ تا پایان تیرماه امسال در مجموع ۸۳۹ فقره ضمانتنامه تمدید یا صادر کرده است.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics