تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تامین و نظارت بر توزیع 17 قلم کالای اساسی در 4 ماهه سال 99/ انجام بیش از 490 هزار بازرسی مرتبط با کالاهای اولویت دار

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها و نظارت بر تشکل‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: بنا بر تصمیم کارگروه تنظیم بازار و اعلام سازمان حمایت ماسک، مرغ زنده و گوشت مرغ، سیمان خاکستری، محصولات فولادی و تایر به عنوان اقلام کالایی دارای اولویت بازرسی و نظارت تعیین شدند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از سایت شاتا، مجید ارغنده پور با بیان این مطلب افزود: در راستای هدفمندکردن بازرسی‌ها طبق روال هفته های گذشته ۵ کالای اولویت دار از قبیل اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا به ویژه ماسک، مرغ زنده و گوشت مرغ، سیمان خاکستری، محصولات فولادی شامل تیرآهن، میلگرد و ورق و تایر سواری و باری به عنوان کالاهای اولویت دار نظارتی در هفته منتهی به ۲۲ مرداد ماه معرفی شدند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش در راستای کنترل بازار و برخورد با گرانفروشی و متخلفان در ۴ ماه اول سال جاری با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته با دیگر دستگاه‌های متولی و اجرای طرح‌های نظارتی تعداد زیادی بازرسی برای جلوگیری از سوء استفاده برخی سودجویان و مراقبت از بازار پیرامون تامین و نظارت بر توزیع ۱۷ قلم کالاهای اساسی از قبیل تخم‌مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز برای ساماندهی بازار صورت پذیرفته است.

 

انجام بیش از 490 هزار بازرسی مرتبط با کالاهای اولویت دار در 4 ماهه امسال

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها و نظارت بر تشکل های سازمان حمایت اضافه کرد: برابر جمع بندی های انجام شده از سوی سازمان‌های صمت استان‌ها در این بازه زمانی ۴۹۰ هزار و ۲۷۶ مورد بازرسی صرفاً مرتبط با کالاهای اولویت دار از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده و در مجموع 20 هزار و 203فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از بیش از یک هزار و 482 میلیارد ریال تنظیم شده است.

ارغنده پور گفت: توسط بازرسان این سازمان و سازمان‌های صمت استان‌ها انبارها و مراکز نگهداری کالا به صورت کامل رصد شده و بازرسی ها در سطح بازار نیز با تمرکز بر اقلام و مایحتاج ضروری مردم با قوت تداوم و از تخلفات احتمالی جلوگیری می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: این سازمان از مردم می‌خواهد همچون گذشته در کنار بازرسان بخش‌های دولتی و صنفی هرگونه تخلف اعم از اختفاء، امتناع از عرضه کالا، گران‌فروشی و احتکار را با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

 

 

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics