تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آخرین مظنه مرغ در بازار

چند روزی است که قیمت گوشت مرغ در خرده فروشی‌ها به هرکیلوگرم حدود ۱۹ هزار تومان رسیده است. نرخی که با گفته مسئولان مبنی بر وجود ثبات در قیمت‌ها مغایرت دارد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایرنا، سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به عنوان یکی از متولیان عرضه گوشت مرغ در بازار، مدتی است که از به روزرسانی نرخ مرغ گرم در سامانه نرخنامه این سازمان خودداری می‌کند. آخرین گزارش منتشر شده از سوی این سازمان به هشتم مردادماه باز می‌گردد که قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ بدون پوست و استخوان ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه را ۱۵ هزار تومان با نوسان قیمت ۵ درصد اعلان کرده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این در حالی است که بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد، در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ کامل حدود ۱۹ هزار تومان و هر کیلوگرم سینه مرغ بدون پوست و استخوان به حدود ۴۰ هزار تومان رسیده است. اعلام حدودی قیمت‌ها نیز به این علت است که گوشت مرغ در بازارها با نوسان قیمت هزار تومان به فروش می‌رسد.

منجمدها دوباره وارد بازار شدند

در جریان این افزایش بی‌سابقه قیمت مرغ در بازار، سازمان میادین میوه و تره‌بار، توزیع مرغ منجمد در میادین را از سر گرفت. در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ منجد در میادین میوه و تره‌بار طبق اعلام سامانه نرخنامه این سازمان در تاریخ ۲۲ مرداد به قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

 

بوقلمون اما کمی ارزان شد

گزارش جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار از کاهش حدود ۲ هزار و ۶۰۰ تومان قیمت هر کیلوگرم بوقلمون کامل از ابتدای ماه تا امروز می‌گوید. در حال حاضر، هر کیلوگرم بوقلمون کامل ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسد.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics