تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیش‌بینی بازار مسکن در پاییز / کاهش قیمت مسکن چقدر ممکن است؟

دبیر انجمن انبوه‌سازان تهران می‌گوید: طبق برآوردهای انجام شده سقف افزایش قیمت خانه پُر شده است و قیمت خانه تا پاییز ثابت باقی می‌ماند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری طلا، بر اساس اعلام وزارت مسکن  متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تیرماه در پایتخت ۲۱ میلیون تومان بود که نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد و نسبت به ماه مشابه سال گذشته (تیرماه ۹۸) ۵۴.۱ درصد رشد کرده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

افزایش قیمت مدوام مسکن این سوال را ایجاد کرده که آیا روند افزایشی قیمت مسکن در نیمه دوم سال ادامه خواهد داشت؟

دبیر انجمن انبوه‌سازان تهران درباره وضعیت قیمت مسکن در پاییز گفت: طبق برآوردهای انجام شده سقف افزایش قیمت خانه پُر شده است و قیمت خانه تا پایان شهریور تغییری نمی‌کند. هر چند که برخی نگرانی‌ها برای افزایش قیمت مسکن برای پاییز امسال مطرح است اما قیمت خانه تا پایان پاییز نیز روند باثباتی دارد.

 

رامین گوران اوریمی افزود: علت گران نشدن قیمت خانه در پاییز به کاهش قیمت مصالح ساختمانی ارتباط دارد. در حال حاضر قیمت آهن به یک روند با ثبات رسیده است؛ به طوری که امروز هر کیلو آهن به قیمت 9 تا 9 هزار و 300 تومان رسیده است. در حقیقت حباب قیمت مصالح ساختمانی به دلیل رکود ساخت و ساز ترکیده است.

او اظهار کرد: تولید مسکن از سوی دولت و بخش‌خصوصی نیز قطعا در ثبات قیمت خانه تاثیر دارد. عرضه خانه به بازار ثبات قیمت خانه را تا سال‌های آینده به همراه دارد.

 

 

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics