تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حق بیمه روحانیون اهل سنت کردستان کامل پرداخت می‌شود

حق بیمه روحانیون اهل سنت کردستان کامل پرداخت می‌شودرئیس شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت از پرداخت کامل حق‌بیمه روحانیون استان کردستان از سوی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خبر داد.

 به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری چابک آنلاین به نقل از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان در نشست صمیمی حجت‌الاسلام محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه با ائمه جمعه و جماعات استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: معیشت روحانیون در کل کشور یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در گام نخست و دغدغه حجت الاسلام محمدیان در گام دوم است.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و تأثیرات منفی که این ویروس در بعد اقتصادی روی طیف‌های مختلف جامعه از جمله بخشی از روحانیون و ماموستاها گذاشت در راستای رفع بخشی از این مشکلات تا امروز ۱۰ مرتبه کمک‌های نقدی به این عزیزان پرداخت شده است.
 
به گفته وی، این حمایت‌ها از طلاب و روحانیون ائمه جمعه و جماعتی که در این ۵ تا ۶ ماه بیشترین مشکلات اقتصادی را داشته‌اند صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.
 
وی در ادامه افزود: یک اقدام خوبی که همین امسال از این منطقه آغاز شده بیمه طلاب بود.
 
وی گفت: با توجه به مشکلاتی که برای برخی از طلاب به وجود آمد و بخاطر عدم توانایی در پرداخت سهم ۷ درصدی بیمه خود از بیمه انصراف دادند با نظر مساعد شورای برنامه‌ریزی مشکل این عزیزان حل شد.
 
دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت عنوان کرد: معوقات تمام کسانی که بیمه معوق داشتند پرداخت شد و هیچ حق بیمه معوقی در حال حاضر وجود ندارد و از این ماه هم تمام حق بیمه روحانیون پرداخت می‌شود که این یک گام بی نظیر در جهت حمایت از روحانیون بوده است.

 

 

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics