تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

چابک‌سازی شبکه بانکی با خروج از بنگاه‌داری

عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دور شدن بانک‌ها از بنگاه‌داری چابک‌سازی شبکه بانکی را تسریع می‌کند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری ایبِنا ، محمدحسن آصفری با تاکید بر ضرورت انجام بانکداری از سوی بانک ها و دوری از بنگاه داری، گفت: نخستین گام برای عمل به رسالت از سوی بانک ها باید فروش اموال مازاد آنها باشد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روی آوردن بانک ها به بنگاه داری مفسده های بسیاری را در پی خواهد داشت، افزود: بانک مرکزی باید با ابلاغ دستورالعمل های تسریع در فروش اموال مازاد در شبکه بانکی را پیگیری کند.

آصفری ادامه داد: انتظار ما از بانک مرکزی رسیدگی عاجل به وضعیت شبکه بانکی با هدف کاهش اموال مازاد آنها است. این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه فروش اموال مازاد در شبکه بانکی می تواند تسهیلات دهی از سوی آنها را تقویت کند، گفت: دور شدن بانک ها از این نوع بنگاه داری ها چابکسازی شبکه بانکی را تسریع می‌کند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید با الگوگیری از کشورهای موفق حتی حجم شعب بانکی نیز کاهش یابد تا به این ترتیب مسیر رشد اقتصادی هموار شود.

 

 

منبع خبر: ایبِنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics