تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرونده تخلف ماسکهای قاچاق در استان فارس از مرز یک میلیارد عبور کرد

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صمت فارس از کشف 70 هزار ماسک قاچاق و تاریخ مصرف گذشته از بازار خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری شاتا، حمید زارع با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارشات قبلی این سازمان در خصوص جلوگیری از عرضه ماسکهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته، بازرسان این سازمان موفق شدند طی روزهای اخیر بیش از 70 هزار ماسک قاچاق را از 8 واحد عرضه کننده به ارزش یک میلیارد و 219 میلیون ریال کشف و ضبط کنند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی به تشریح 70 هزار ماسک قاچاق پرداخت و گفت: 40 هزار ماسک قاچاق از یکی از عاملین عمده توزیع در شیراز کشف شد که برای وی پرونده تخلف به ارزش 600 میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

 

به گفته زارع در یکی دیگر از بازرسی ها بیش از 23 هزار ماسک قاچاق از یکی دیگر از عاملین عمده توزیع کشف و برای وی نیز پرونده تخلف به ارزش 463 میلیون ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی فارس ارسال شد.

 

به گفته رئیس اداره بازرسی سازمان صمت فارس هیچ یک از عاملین عمده توزیع ماسک مدارک و مستندات مبنی بر واردات قانونی نداشته و بنابراین اقلام صورتجلسه و ضبط شده است.

زارع تاکید کرد: مبارزه با عرضه ماسک های قاچاق کماکان ادامه دارد و اجازه نمی دهیم افراد سودجو سلامت مردم را به خطر بیاندازند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود واحدهای عرضه کننده ماسک با هدف حمایت از تولید داخلی به خرید ماسک از تولیدکنندگان این کالا در استان بپردازند زیرا این تولیدکنندگان بودند که طی ماههای اخیر توانستند علاوه بر جبران کمبود ماسک استان، به ایجاد اشتغال نیز اقدام کنند.

 

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صمت فارس ضمن تاکید بر تماس مصرف کنندگان برای هر گونه تخلف اقتصادی، از مردم خواست در صورت مشاهده مراکزی که کالا در آن به صورت عمده نگهداری می شود به ویژه در منازل مسکونی، موارد را از طریق تلفن 124 ستاد خبری این سازمان اطلاع تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع خبر: شاتا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics