تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان فدراسیون بین المللی برای تشکیل هیئت استانداردهای پایداری

فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) صدای جهانی حرفه حسابداری، به تازگی برای تشکیل یک هیئت جدید استاندارهای پایداری فراخوان داد.

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) صدای جهانی حرفه حسابداری، به تازگی برای تشکیل یک هیئت جدید استاندارهای پایداری فراخوان داد تا در کنار هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB)، زیرمجموعه بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) قرار گیرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

هیئت پیشنهادی، به درخواست فوری و فزاینده سرمایه گذاران، سیاست گذاران و مراجع انتظام بخشی برای سامانه گزارشگری پاسخ خواهد داد که اطلاعات مقایسه پذیر، اتکاپذیر و درخور اعتماد در رابطه با ارزش آفرینی کسب و کار، توسعه پایدار و انتظارات در حال تحول ذینفعان ارائه می دهد. 


نگاه کلی فدراسیون درباره اهداف، ساختار و اجزای سازنده هیئت پیشنهادی را می توان در سند «مسیر روبه جلو» مشاهده کرد.
کوین دنسی ( Kevin Dancey) ، مدیر اجرایی ارشد (CEO) فدراسیون بین المللی حسابداران گفت: "اکنون زمان راه حل جهانی فرا رسیده است. با توجه به شتابی که در سال جاری به دلیل کارهای انجام شده به وسیله اکانتنسی یوروپ (Accountancy Europe) و کارگروه سازمان بین المللی کمیسیونهای اوراق بهادار  (IOSCO) و پنج ابتکار پیشرو در زمینه گزارشگری ایجاد شد، فرصت یگانه ای برای  اقدام هماهنگ در راستای انجام کار درست در جهت منافع عمومی به دست آمده است."

 


فدراسیون اعتقاد دارد که بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی با حمایت مراجع عمومی، موقعیت عالی برای رهبری و هماهنگی این نواوری را دارد و با پشتیبانی کامل فدراسیون این کار را انجام خواهد داد. فدراسیون پیشنهاد کرد که هیئت پیشنهادی، رویکرد «قطعات پیش ساخته» یعنی کارکردن با و کمک گرفتن از تخصص و الزامات افشای سی‌دی‌پی (CDP)، هیئت استانداردهای افشای آب‌وهوا (CDSB)، سازمان گزارشگری جهانی (GRI) و شورای بین‌المللی گزارشگری یکپارچه (IIRC) را به کار گیرد. 


 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics