تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان استخدام ۵۹ کارشناس سازمان برنامه و بودجه کشور از طریق آزمون استخدامی

سازمان برنامه و بودجه کشور در نظر دارد به منظور بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و توانمند از طریق هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی، ۵۹ نفر را در قالب مشاغل کارشناسی به صورت پیمانی استخدام ‌نماید.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، با توجه به نقش حاکمیتی این سازمان در نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله «تهیه و تنظیم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کشور»، «تهیه و تنظیم بودجه سنواتی»، «رصد اقدامات انجام شده در قالب قوانین بالادستی از جمله مصوبه شماره ۷۹۲۰۵۴ مورخ ۲۷‏/۷‏/۹۵ شورای عالی اداری کشور» و با عنایت به لزوم بکارگیری نیروی انسانی متخصص و توانمند و مومن به نظام در قالب اهداف شایسته گزینی، در نظر است برای خدمت در ستاد مرکزی و در قالب مشاغل کارشناسی تعداد ۵۹ نفر از واجدین شرایط را پس از کسب موفقیت اولیه در آزمون کتبی به صورت پیمانی استخدام نماید.

 

این آزمون با عنوان «هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، سال ۱۳۹۹» از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود. واجدین شرایط را پس از کسب موفقیت اولیه در آزمون کتبی و پس از مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی  و گزینش، به صورت پیمانی استخدام خواهند شد.


افراد علاقمند واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و شرکت‌ در آزمون فوق الذکر تا تاریخ ۲۹/۶/۱۳۹۹ به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی   www.sanjesh.org و یا امور منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور (جهت راهنمایی) مراجعه نمایند.

 

منبع خبر: سازمان برنامه و بودجه کشور
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics