تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قالیبافان کرمانی یکسال بیمه رایگان می‌شوند

به گفته رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان قالیبافان متقاضی بیمه می‌توانند تا پنجم مهرماه جاری با مراجعه به شعبه های این سازمان در سراسر استان از مزایای یک سال بیمه رایگان دولت بهره‌مند شوند.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از خبرگزاری چابک آنلاین، روح الله اسلامی روز چهارشنبه ضمن اعلام این مطلب افزود: با پیگیری های متولیان اداره فرش سازمان صمت و مرکز ملی فرش ایران و همچنین حمایت معاونت اشتغال روستایی ریاست جمهوری، اخیرا برای حمایت از تولیدکنندگان فرش دستباف امکان پوشش حداکثری قالیبافان در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر با شرایط  خوبی فراهم شده است. 


وی اظهار داشت: قالیبافانی که کارت قالیبافی دارند و یا دارای گواهینامه مهارت از سوی فنی و حرفه ای هستند، مشمول این بیمه رایگان خواهند شد.

 
اسلامی  با تاکید بر اینکه متقاضیانی که در سازمان تقاضا  نامه ارائه دهند از یکم مهر بیمه برایشان رد خواهد شد افزود: همه کسانی که در حرفه قالیبافی و مشاغل مربوط به آنها در شهر ها مشغول به کارند نیز مشمول این بیمه خواهند شد. 


با وجود ۴۰ هزار هنرمند فرش باف واجد شرایط بیمه در استان کرمان اکنون تنها ۱۸ هزار از این افراد بیمه شده اند و این در حالیست که بیمه شدن این افراد می تواند ثبات و بقای فرش کرمان را در بازار صادرات جهانی حفظ کند.​

 

 

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics