تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جدیدترین قیمت پرفروش‌ترین یخچال فریزر‌های ساید بای ساید و تلویزیون‌های موجود در بازار لوازم خانگی

در حالی که قیمت برخی از تلویزیون‌های خانگی مدل ال جی از مرز ۵۰ میلیون تومان نیز عبور کرده اند، قیمت ارزان‌ترین تلویزیون‌های فعلی موجود در بازار لوزام خانگی بین دو میلیون و ۵۷ هزار تومان تا شش میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.یخچال فریزر ایرانی ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2352 در کمتر از یک ماه بیشتر از ۳ میلیون تومان گران‌تر شده است

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری موبوایران، در حالی که قیمت برخی از تلویزیون‌های خانگی مدل ال جی از مرز ۵۰ میلیون تومان نیز عبور کرده اند، قیمت ارزان‌ترین تلویزیون‌های فعلی موجود در بازار لوزام خانگی بین دو میلیون و ۵۷ هزار تومان تا شش میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است.

این تلویزیون‌ها محصولات شهاب، ایکس ویژن، دوو، فیلیپس، اسنوا و اکسنت هستند که برند‌های شهاب، ایکس ویژن و اسنوا ایرانی محسوب می‌شوند.

قیمت ارزانترین تلویزیونهای موجود در بازار

 

قیمت پرفروش‌ترین یخچال فریزر‌های ساید بای ساید

 رنج قیمت پرفروش‌ترین یخچال فریزر‌های ساید بای ساید موجود در بازار لوازم خانگی از حدود ۹۷ میلیون تومان تا ۴۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. یخچال فریزر‌هایی که محصولات ال‌جی، سامسونگ، وست پوینت، دوو، وایت هوس و اسنوا محسوب می‌شوند.

 

یخچال فریزر سامسونگ مدل FS25 در کمتر از یک ماه حدود ۳ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین هر ۲ مدل یخچال فریزر ساید بای ساید وست پوینت که در جدول زیر مشاهده می‌شوند به ترتیب دو و نیم میلیون تومان و دو میلیون تومان گران‌تر شده اند و یخچال اسنوا مدل S8-2352  نیز سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. در بین یخچال‌های جدول زیر، تنها برند اسنوا ایرانی به حساب می‌آید و دیگر یخچال‌ها خارجی هستند.

   

منبع خبر: موبوایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics