تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
شنبه تا شنبه با خبرهای تسهیلات بانکی

اخبار مربوط به "تسهیلات" و سایر خبرهای مرتبط را در هفته ای که گذشت دنبال کنید.

تسهیلات بانکی به فعالیت های اعم از خرید خانه، خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید کالای ضروری، ازدواج، خرید تجهیزات، یا تسهیلاتی که بابت حوادث طبیعی و … تعلق می گیرد، اما در بعضی از بانک ها تسهیلات با اسامی متنوع برای افرادی با نیازهای خاص شکل گرفته است تا حامی استواری قدم هایشان برای آینده باشد. تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد.

 

کاهش نرخ سود تسهیلات برای شرکت‌های دانش بنیان تا ۱۲ درصد
رئیس اداره کل بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران از کاهش نرخ تسهیلات تا ۱۲ درصد و افزایش مدت قرارداد سرمایه در گردش تا ۲ سال و طرح های سرمایه گذاری تا ۷ سال برای شرکت های دانش بنیان خبر داد.

 

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

امکان پرداخت اقساط تسهیلات بانک ملی ایران با اپلیکیشن «ایوا»
در پی شیوع ویروس کرونا و حداکثرسازی خدمات بانک ملی ایران از روش های غیرحضوری، پس از اعطای تسهیلات مبتنی بر اپلیکیشن ایوا، دریافت اقساط این تسهیلات نیز بدون حضور در شعبه خواهد بود.

 

 

پرداخت تسهیلات بانکی با هدف حمایت از تولید
عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون تأکید کرد: پرداخت تسهیلات به مشتریان باید با هدف حفظ اشتغال موجود، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال جدید انجام شود.

 

 

سقف تسهیلات شرکت های دانش بنیان افزایش یافت.
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران از افزایش سقف اعتباری شعبه برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان غیر صادراتی معادل سقف تسهیلات صادراتی خبرداد.

 

 

بانک مسکن ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد.
مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد: بانک طی ۷ ماهه اول امسال بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان انواع تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان به گروه‌های متقاضی در بازار خرید، ساخت و تعمیرات خانه و آپارتمان پرداخت کرد.

 

 

در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیلات قرض‌الحسنه بگیرید.
زاز آنجایی که تمام منابع این بانک از محل سپرده‌های مردمی تأمین می‌شود، در نتیجه بانک نیز از محل همین منابع قادر به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه است. به عبارت دیگر مشتریان این بانک در چارچوب عقد قرض‌الحسنه مبالغی را نزد این بانک سپرده‌گذاری می‌کنند که بانک از آن محل به متقاضیان، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند. اگر در آینده همان فرد نیاز به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه داشته باشد، بانک مبلغ مورد نیاز وی را از محل سپرده‌های دیگران به وی پرداخت می‌کند.

 

 

پرداخت ۴۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی به بنگاه های کوچک
بانک ملی ایران به منظور حمایت از گردش چرخ بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط به عنوان موتور محرکه صنعت کشور، بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به این بخش ها اعطا کرده است.

 

 

واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این امکان را فراهم کرده تا با واریزهای مستمر ماهانه، پس از مدت مشخصی بتوانید تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

 

 

بانک‌پاسارگاد به فعالان بخش کشاورزی، تسهیلات اعطا می‌کند

بانک‌پاسارگاد در راستای برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ج.ا.ا و با هدف حمایت از بخش کشاورزی، اقدام به اعطای تسهیلات به فعالان بخش کشاورزی می‌کند. 

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics