تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار مطالب آموزشی کاربرپسند برای پشتیبانی از استقرار استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی

فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) برای کمک به دولتها و نهادهای دولتی که مایل به گزارشگری مطابق با استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی (IPSAS) برمبنای تعهدی هستند، یک بسته آموزشی تهیه کرده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از سایت حسابرس، فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) برای کمک به دولتها و نهادهای دولتی که مایل به گزارشگری مطابق با استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی (IPSAS) برمبنای تعهدی هستند، یک بسته آموزشی تهیه کرده است که مجموعه آنها با عنوان آموزش مربی (Train the Trainer): مقدمه ای بر استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی منتشر شده است.  

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


این مطالب آموزشی به طور کلی برای واحدهایی تهیه شده است که در حال حاضر از مبنای حسابداری نقدی استفاده می کنند و قصد گذار یا برنامه ریزی برای حرکت به سمت استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی برمبنای تعهدی را دارند. مطالب بااهمیتی که بدون هزینه در دسترس مربیان قرار گرفته است، به گونه ای طراحی شده که قابلیت انعطاف پذیری دارد و می تواند متناسب با نیازهای شرکت کنندگان در آموزش هماهنگ شود. 

 
این دوره در بیش از ده زیرمجموعه مجموعه ساخته شده است و هر یک از آنها به عناوین جداگانه تقسیم می شوند و می توانند به صورت جلسات جداگانه ارائه شوند. مباحث آموزشی شامل داراییها، بدهیها، ابزار مالی، و استقرار استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی برمبنای تعهدی برای اولین بار است. هر مجموعه شامل یک کتابچه راهنمای آموزش و یک مجموعه از قطعات تصویری همراه است، همچنین برخی از مجموعه ها حاوی محتوای ویدئویی تکمیلی است.

  
هدف از مجموعه «آموزش مربی: مقدمه ای بر استانداردهای بین المللی حسابداری بخش عمومی»، کمک به نهادهای بخش عمومی در سراسر جهان هنگام به کارگیری روشهای حسابداری باکیفیت است.

 

 

منبع خبر: سایت حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics