تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
شنبه تا شنبه با خبرهای تسهیلات بانکی

اخبار مربوط به "تسهیلات" و سایر خبرهای مرتبط با آن را در هفته که گذشت دنبال کنید.

تسهیلات بانکی به فعالیت های اعم از خرید خانه، خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید کالای ضروری، ازدواج، خرید تجهیزات، یا تسهیلاتی که بابت حوادث طبیعی و … تعلق می گیرد، اما در بعضی از بانک ها تسهیلات با اسامی متنوع برای افرادی با نیازهای خاص شکل گرفته است تا حامی استواری قدم هایشان برای آینده باشد. تسهیلات و اعتبارات در بعد ریسک و اعتبار، سواد مالی قرار می گیرند. نکته حایز اهمیت شناخت بدهی خوب و بدهی بد می باشد. بنابراین با یادگیری سواد مالی از تسهیلات بطوری استفاده خواهد شد تا در زمره بدهی خوب قرار گیرد.

تمدید مهلت استفاده از مزایای قانون تسهیل تسویه بدهی تولیدکنندگان

تمدید مهلت استفاده از مزایای قانون تسهیل تسویه بدهی تولیدکنندگان.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

صادرکنندگان و دانش بنیانهای بخش صنعت و معدن تسهیلات می گیرند

صادرکنندگان کالاهای صنعتی و فعالیت‌های دانش بنیان بخش صنعت و معدن بر اساس انعقاد قرارداد صندوق توسعه ملی و بانک توسعه صادرات ایران می‌توانند از طریق سپرده‌گذاری ریالی از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

 

 

جزئیات پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی براساس مصوبه ستادملی کرونا

بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بالغ بر ۲۱.۴۲۱.۸۶۳ نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی ۳۱ قسط از حساب یارانه ای ایشان کسر شود.

 

 

پرداخت ۳۲۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج از سوی بانک مهر ایران

پرداخت ۳۲۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، یکی از اقدامات بانک مهر ایران برای تسهیل این سنت نبوی است.

 

 

تسهیلات «کشاورز کارت» افزایش می‌یابد

دو هزار میلیارد تومان تسهیلات در مرحله نخست برای خرید کود و سم با اولویت دو محصول گندم و دانه‌های روغنی از طریق "کشاورز کارت" در نظر گرفته شده است که برای افزایش سطح پوشش محصولات راهبردی، این مبلغ دست کم باید به دو برابر افزایش یابد.

 

 

عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا

بانک مرکزی با اعلام پرداخت تسهیلات به حدود ۷۰ درصد از واحدهای معرفی شده آسیب دیده از کرونا جهت دریافت تسهیلات، عنوان کرد: پرونده مابقی واحدها در مراحل پایانی قرار دارد.

 

 

رشد ۵۸ درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: مجموع تسهیلات اعطایی بانک صنعت و معدن طی ۸ ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان ۵۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

 

تسهیلات بانکی به بخش بازرگانی ۲ برابر شد

آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت نشان می‌دهد که تسهیلات پرداختی بانک‌ها و موسسات اعتباری به بخش بازرگانی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

 

 

افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی بانک توسعه تعاون

بر اساس موافقت مدیرعامل و باهدف حمایت از اشتغالزایی خصوصاً در بخش نهادهای حمایتی، بانک توسعه تعاون سقف تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی قابل‌اعطا به کارفرمایان دستگاه‌های حمایتی را تا سقف ۲۰ میلیارد ریال برای اشتغال حداقل ۴۰ نفر مددجو افزایش داد.

 

منبع خبر: جمع آوری توسط تیم متفکران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics