تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خیارهای براق را نخرید

داشتن مهارت کافی در هنگام خرید به شما کمک می کند تا خرید بهتری از میوه های مختلف داشته باشید. همیشه سالم بودن و یک شکل بودن میوه به معنی سالم بودن آن ها نیست. تقریبا همه به یاد داریم که سیب هایی که در بازار فروخته می شدند بخشی از آن ها بر روی پوست خود پارافین داشتند که آن ها را به ظاهر سالم و زیبا به نظر می رساندند در صورتی که یک میوه سالم به مضرترین حالت ممکن توسط شما خریداری می شد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل ازگزارش طلا، همیشه سالم بودن و یک شکل بودن میوه به معنی سالم بودن آن ها نیست. تقریبا همه به یاد داریم که سیب هایی که در بازار فروخته می شدند بخشی از آن ها بر روی پوست خود پارافین داشتند که آن ها را به ظاهر سالم و زیبا به نظر می رساندند در صورتی که یک میوه سالم به مضرترین حالت ممکن توسط شما خریداری می شد.یکی دیگر از این میوه ها که باید در هنگام خرید آن توجه بسیاری نشان دهید خیار است. خیارهای براق و یکدست در ابتدای امر بنظر سالم و خوش طعم بنظر می رسند در صورتی که شما باید از خرید خیارهای براق پرهیز کنید.به علت عمده:

 1. به دلیل داشتن موم که که بر روی خیارها زده می شود و باعث براق شدن آن ها می شود.

2. به دلیل پرورش خیار با نیترات است که خیارها براق بنظر می رسند. نیترات باعث بیماری هایی از قبیل کم خونی، سقط جنین و انواع سرطان در شما می شود.

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics