تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

یک بانک نظامی در بانک سپه ادغام شد

طرح ادغام پنج بانک و موسسه مالی وابسته به نهادهای نظامی از بزرگترین طرح‌های در دست اجرا برای اصلاح نظام بانکی کشور محسوب می@شود که در دو سال گذشته به تدریج اجرا شده است، در تازه‌ترین گام برای اجرای این طرح، امروز مدیرعامل بانک سپه از نهایی‌شدن ادغام بانک قوامین در این بانک خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان، به گزارش سایت طلا،طرح ادغام ۵ بانک و موسسه مالی نظامی در بانک سپه با هدف ساماندهی شبکه بانکی کشور از اواخر سال ۹۷ آغاز شده و گام به گام در حال اجراست.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

۱۰ خرداد سال جاری بود که خبر ادغام بانک حکمت به عنوان نخستین بانک نظامی در بانک سپه منتشر شد و از همان زمان اعلام شد که در گام بعدی قرار است چهار بانک و موسسه اعتباری انصار، قوامین، مهر اقتصاد و مؤسسه اعتباری کوثر نیز فرایند ادغام را طی کنند.

 

 علاوه بر ادغام شعب، قرار است شرکت های زیرمجموعه بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح نیز تعیین تکلیف شوند.

 

بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح دارای ۲۸۵ شرکت هستند که بانک سپه باید با اجرای راهکارهای انحلال، ادغام، واگذاری و ادامه فعالیت، این شرکت‌ها را تعیین تکلیف کند.

 

لحظه نگر بانک

 

 

 

امروز (شنبه) بعد از حدود ۶ ماه از ادغام بانک حکمت و مهر اقتصاد در بانک سپه، «محمدکاظم چقازردی»، مدیر عامل بانک سپه از ادغام بانک قوامین در بانک سپه خبر داد و اعلام کرد: در اجرای مصوبه شورای راهبری ادغام، بانک سپه با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار، زمینه برگزاری مجامع این بانک ها و موسسه را فراهم نمود و در قدم بعدی مجامع مربوط به بانک قوامین با حضور اکثریت سهامداران در روز چهارشنبه (19 آذرماه سال ۱۳۹۹) برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: با برگزاری مجامع بانک قوامین، از روز پنج‌شنبه بیستم آذرماه سال جاری شعب بانک قوامین سابق با تابلوهای بانک سپه آماده ارائه خدمات هستند.

 

چقازردی اظهار داشت: بانک سپه تمامی تمهیدات اجرایی شامل عملیات حوزه شعب، به ‌کارگیری نرم‌افزار واسط برای ارائه خدمات مشتریان، نصب تابلوهای بانک سپه، صدور احکام کلیه مسئولان و کارکنان شعب از سوی بانک سپه، ابلاغ راهبردها و دستورالعمل‌های اجرایی بانک سپه متناسب با ساختار مصوب هیئت‌ مدیره بانک سپه را انجام داده است.

 

مدیرعامل بانک سپه ابراز امیدواری کرد با هماهنگی به‌ عمل‌آمده، مجامع بانک انصار طبق برنامه‌ریزی زمان‌بندی‌شده تا پایان آذرماه سال جاری برگزار شود و بدین ترتیب پرونده مهم و ملی ادغام خاتمه یابد

 

منبع خبر: پایگاه آموزشی، اطلاع رسانی و خبری طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics