تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پاسخ فدراسیون به سند مشورتخواهی بنیاد درباره گزارشگری پایداری

فدراسیون بین المللی حسابداران(IFAC) به تازگی پاسخ مثبت خود را به سند مشورتخواهی بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی در مورد گزارشگری پایداری اعلام کرد که در پاسخ به این پرسش بود که آیا تشکیل هیئت استانداردهای بین المللی پایداری برای هدایت سامانه جهانی منسجم گزارشگری شرکتی یکپارچه الزامی است و می تواند فضای پراکنده فعلی را برای اطلاعات پایداری عقلانی کند یا خیر.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، فدراسیون با تکرار محتوای فراخوان اقدام در سپتامبر 2020 با عنوان ارتقای گزارشگری شرکتی: مسیر رو به جلو، فراخوانی را برای تشکیل هیئت جدید در کنار هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری زیرمجموعه بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی منتشر کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


هیئت پیشنهادی، به درخواست فوری و فزاینده سرمایه گذاران، سیاست گذاران و مراجع انتظام بخشی برای سامانه گزارشگری پاسخ خواهد داد که اطلاعات مقایسه پذیر، اتکاپذیر و درخور اعتماد در رابطه با ارزش آفرینی کسب وکار، توسعه پایدار و انتظارات در حال تحول ذینفعان ارائه می دهد.

 


برای مطالعه پاسخ فدراسیون به مشورتخواهی بنیاد به صفحه اول مرکز اطلاع رسانی اینترنتی حسابرس، پیوند «منابع جدید» سر بزنید.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics