تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

طی ۹ ماهه سال جاری محقق شد

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (با نماد بورسی کچاد) از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، ۱۵۲ هزار میلیارد ریال درآمد فروش محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۱۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل ازگزارش ایسنا، طبق آمار ارائه شده توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، این شرکت طی ۹ ماهه سال جاری با تولید بیش از ۱۲ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۲۶۳ تن از انواع محصولات،   ۱۵۲ هزار میلیارد ریال فروش داشته است که نسبت به درآمد فروش این شرکت طی ۹ ماه نخست سال ۱۳۹۸، رشد ۱۱۹ درصدی در فروش محصولات رخ داده است.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 
این شرکت با سرمایه اسمی ۵۵ هزار میلیارد ریال در دوره یک ماهه آذر، از فروش داخلی فولاد، آهن اسفنجی، گندله، آپاتیت، سنگ دانه‌بندی، کنسانتره آهن و فروش صادراتی فولاد، بالغ بر ۲۶ هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.
 
 
در مدت مذکور سال جاری، چادرملو هفت میلیون و ۷۷۸ هزار و ۷۰۲ تن کنسانتره آهن، ۲۵۴ هزار و ۱۴۷ تن سنگ دانه‌بندی و ۴۵ هزار و ۱۰۵ تن آپاتیت در مجتمع معدنی و دو میلیون و ۷۵۴ هزار و ۲۸۷ تن گندله، یک میلیون و ۱۹۳ هزار و ۵۵۴ تن آهن اسفنجی و ۷۴۵ هزار و ۴۶۸ تن شمش فولاد در مجتمع صنعتی خود تولید کرده است.
 
 
براین اساس، مجموع تولیدات ۹ ماهه امسال چادرملو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۱۱.۴۵ درصدی را نشان می‌دهد.

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics