تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

طرح نهایی تعیین حق‌الزحمه‌ی حسابرسی به تصویب شورای عالی رسید

سه‌شنبه شانزدهم دی‌ماه جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران میزبان برگزاری بیست‌وششمین جلسه‌ی شورای‌عالی هفتم بود. در ابتدای جلسه، دکتر سعید جمشیدی فرد، رئیس شورا، ضمن خیرمقدم و اعلام رسمیت جلسه، درگذشت شادروان ابوالفضل اسلامی از اعضای گرانقدر جامعه را با قرائت فاتحه‌ای تسلیت گفتند. ایشان در ادامه در زمینه‌ی استعلام صورت گرفته از معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در خصوص تداوم عضویت یا جایگزینی احدی از اعضای شورای عالی گزارشی ارایه کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از جامعه حسابداران رسمی ایران، دستور این جلسه‌ی شورای عالی طرح نهایی نحوه‌ی تعیین حق‌الزحمه‌ی حسابرسی بود که با توجه به گزارش کمیته‌ی منتخب و اصلاحات صورت‌گرفته، به تصویب شورای عالی رسید و مقرر شد هیأت مدیره تدابیر و اقدامات لازم را برای اجرای این مصوبه به اجرا درآورد و تأثیر آن بر ارتقای کیفیت حسابرسی، آموزش حرفه‌ای مستمر و تأمین حقوق و مزایای مکفی کارکنان حرفه‌ای شاغل در مؤسسات حسابرسی را به طور منظم پایش و در این زمینه گزارش‌های ادواری تهیه و به شورای عالی ارایه کند.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

دستور جلسه‌ی بعدی طرح اصلاحات پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص ضوابط نحوه‌ی حضور و اعمال حق رأی به صورت الکترونیکی، الحاقی به دستورالعمل مربوط به نحوه‌ی برگزاری مجمع عمومی و انتخابات اعضای شورای عالی جامعه، بود. در این زمینه، پس از تبادل نظر نسخه نهایی به تصویب شورای عالی رسید و مقرر شد جهت تأیید وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی ارسال شود.

 

 

 

دستور جلسه‌ی پایانی، انتخاب اعضای شورای مدیریت مرکز آموزش و تحقیقات حسابداران رسمی بود. در این زمینه، با تبادل نظر در خصوص معیارهای ارزیابی داوطلبان مورد نظر، مقرر شد موضوع در جلسه‌ی آتی تصمیم‌گیری شود.

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics