تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آمار جدید فروش نمایشگاه مجازی کتاب

نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از آغاز با اختلال‌هایی در دسترسی خریداران و ناشران به پلتفرم آن همراه بود، حالا بر اساس اعلام برگزارکنندگان آن در ششمین روز برگزاری خود به آمار فروش حدودا ۲۹ میلیارد تومانی رسیده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایسنا، در حالی که سرعت پایین وب‌سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران و همچنین اختلالاتی در دسترسی به این پلتفرم تحت وب حاشیه‌ساز بوده و سبب انتقادها و اظهارنظرهای مختلفی از سوی ناشران و مخاطبان شده است حالا بنا بر اعلام خانه کتاب و ادبیات ایران، با آغاز ششمین روز این رویداد تاکنون ۵۶۲ هزار و ۶۳۳ نسخه کتاب به مبلغ ۲۹۰ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۷۵۳هزار و ۸۶۴ ریال در سراسر کشور به فروش رسیده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

بر اساس این گزارش همچنین تاکنون ۹۸هزار و  ۹۷۳ سفارش در این نمایشگاه ثبت شده است که از این تعداد ۷۱هزار و ۱۲۴ سفارش در انتظار ارسال است و ۲۷هزار و  ۸۴۹ سفارش ارسال شده است. از مجموع کل بسته‌های ارسال‌شده، ۹هزار و  ۶۲۸ بسته از سوی ناشر و ۱۸۱هزار و  ۸۴۸ بسته از سوی پست  ارسال شده است.نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از اول بهمن‌ماه آغاز شد به مدت دو روز تمدید شد و تا ساعت ۲۴ هشتم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics