تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اعلام گام اول در بازنگری اساسی تجربه دیجیتالی

بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) به تازگی برنامه های بنیاد درمورد انتقال سه مرکز اطلاع رسانی اینترنتی موجود خود به یک بستر واحد و یکپارچه را اعلام کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، بستر جدید در آوریل 2021 راه اندازی می شود و اولین گام در برنامه چندساله بنیاد برای افزایش یک تجربه دیجیتالی است که به ذینفعان خود ارائه می‌دهد.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بنیاد در سال 2019  انتقال زیرساختهای فناوری خود به سامانه های مدرن و مبتنی بر ابر را آغاز کرد، که رویه های کاری داخلی کارامدتر را میسر می سازد و در همان حال به بنیاد اجازه می‌دهد تا در گذر زمان یک تجربه دیجیتالی پیشرفته را به ذینفعان خود در سراسر جهان ارائه دهد.  

 

 

 

بنیاد به عنوان بخشی از آن برنامه، در حال اتمام کار خود برای یکپارچه کردن سه مرکز اطلاع رسانی اینترنتی موجود (public website, eIFRS, and archive)  در یک برنامه برخط، واحد و یکپارچه است.

 


مرکز اطلاع رسانی جدید به نظر آشنا خواهد آمد، اما با معرفی نواوریهای جدید، همانند پیمایشگر جدید استانداردها، گزینه های شخصی سازی پیشرفته و امکانات جستجوی پیشرفته، به بازخوردهای کاربران پاسخ داده است.

 


همچنین به روزرسانی های بیشتری درنظر گرفته شده است. این نواوریها  نیازمند حرکت به سمت یک سامانه مدیریت محتوای جدید است که منجر به برخی اقدام برای کاربران موجود خواهد شد. 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics