تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی
وزیر میراث فرهنگی مطرح کرد؛

آینده اقتصادی کشور به حوزه گردشگری پیوند خورده است

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آینده اقتصادی کشور به حوزه گردشگری پیوند خورده است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل ازگزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مونسان صبح دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بسیار بالایی دارد و به عنوان قطب انرژی و صنایع مادر به شمار می‌رود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان بوشهر را دریا و ساحل دانست و خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر استفاده خوبی از فرصت دریا شده است و باید همچنان از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود.

 

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افتتاح هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه حوزه گردشگری و میراث فرهنگی به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: تاکنون ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه در این زمینه به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال میزان پروژه‌های گردشگری به ۲۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید، این میزان افتتاح پروژه در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی را یک رکورد دانست.

 

مونسان خاطرنشان کرد: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با کمترین بودجه دولتی کارهای بزرگی را داشته است، افزود: با استفاده از اقتصاد مردمی پروژه‌های بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه حوزه گردشگری با وجود سختی‌های دوران کرونا همچنان زنده و پویا است، گفت: سخت‌ترین شرایط را در سال قبل و امسال داشتیم ولی باز هم این صنعت در حال فعالیت است.

 

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه صنعت گردشگری در آینده در کنار صنعت نفت نقش مهمی در اقتصاد کشور خواهد داشت افزود: گردشگری کشور با تکیه بر مردم رونق دارد و به یک جریان اقتصادی در کشور تبدیل شده است.

 

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics