تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار رهنمود برای تاکید بر پیامدهای اخلاقی و حسابرسی ناشی از برنامه های حمایتی دولت

کارشناسان شورای گزارشگری مالی بریتانیا (FRC) و هیئت استانداردهای بین المللی اخلاق حرفه ای برای حسابداران (IESBA) به تازگی یک رهنمود مشترک منتشر کردند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، کارشناسان شورای گزارشگری مالی بریتانیا (FRC) و هیئت استانداردهای بین المللی اخلاق حرفه ای برای حسابداران (IESBA) به تازگی یک رهنمود مشترک با عنوان «پیامدهای اخلاقی و حسابرسی ناشی از برنامه های حمایت از کسب وکار  با پشتوانه دولت مربوط به کووید-19» منتشر کردند.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این رهنمود بر پیامدهای اخلاقی و حسابرسی ناشی از برنامه های حمایت از کسب وکار با پشتوانه دولت تاکید می کند که در همه گیری کووید-19 در سطح بی سابقه ای افزایش یافته اند. این سند ملاحظات اخلاقی مهمی برای حسابداران حرفه ای تعیین می کند که برای کمک به سازمانهای کارفرما یا صاحبکار خود در درخواست و استفاده از تامین مالی یا حمایت مالی مربوط به کووید-19 فراخوانده شده اند. این سند همچنین دربرگیرنده رهنمود برای افرادی است که اطلاعات و موارد افشای مالی مربوط را تهیه می کنند، همچنین افرادی که چنین اطلاعاتی را به طور مستقل حسابرسی می کنند یا خدمات اطمینان بخشی مربوط به آنها را فراهم می کنند.

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics