تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تمام اجزای مختلف ساختمان درطرح اقدام ملی مسکن تا ۱۰ سال بیمه هستند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: یکی از نکات مثبت در طرح اقدام ملی مسکن این است که تمام پروژه‌های این طرح دارای بیمه کیفیت هستند.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از  چابک آنلاین، محمود محمودزاده، افزود: بر این اساس و با توجه به قرارداد منعقد شده با شرکت‌های بیمه، تمام اجزای مختلف ساختمان از جمله تاسیسات، آسانسور، عایق کاری و سازه از سه تا ۱۰ سال بیمه ساختمان هستند.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‎‌های طرح اقدام ملی مسکن، واگذاری اختیارات گسترده به شوراهای مسکن استان‌هاست و هیچ قالب ثابتی برای این کار تعریف نکرده‌ایم و تولید مسکن می‌تواند با روش‌های مخلتف و متنوعی انجام شود.

 

این مقام مسوول اظهار داشت: واگذاری به تعاونی‌های مسکن، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، انجمن انبوه‌سازان، نظام مهندسی و همچنین واگذاری گروهی و واگذاری مستقیم که خود دستگاه قرارداد منعقد می‌کند از جمله روش‌های ساخت مسکن در طرح اقدام ملی مسکن است.

 

محمودزاده، با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای ساخت حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن، گفت: در این زمینه یک نهضت بزرگ ساخت و ساز در کشور به راه افتاده که از این تعداد حدود ۸۰۰ هزار واحد در قالب تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها اجرا خواهد شد که از جمله می‌توان به ۱۷۰ هزار واحدی آموزش و پرورش، ۲۰۰ هزار واحدی تامین مسکن کارگران و بازنشستگان و ۱۰۰ هزار واحدی نیروهای مسلح اشاره کرد.

 

معاون مسکن و ساختمان وزبر راه و شهرسازی اضافه کرد: هم‌اینک عملیات اجرایی حدود ۵۰۰ هزار واحد در کشور آغاز شده که گردش مالی و اقتصادی آن بدون احتساب قیمت زمین بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار میلیارد تومان است.

 

 

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics