تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت ۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در ۹ ماه ابتدای امسال ۶۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی و بیش از یک هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال به بنگاه‌های کوچک و بزرگ پرداخت شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از روز یکشنبه ایرنا، «اسماعیل لله‌گانی» در نشست خبری با اشاره به سامانه آنلاین پرداخت تسهیلات بازنشستگان گفت: اعتبار پرداخت شده به بازنشستگان در سنوات گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان بود و امسال این اعتبار به دو هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


مدیرعامل بانک رفاه ادامه داد: در مرحله اول و فاز آزمایشی سامانه آنلاین پرداخت تسهیلات به بازنشستگان ۳۵ هزار فقره و مرحله دوم ۲۳ هزار فقره تسهیلات پرداخت شد و مرحله سوم نیز اول اسفندماه است که ۱۰۴ هزار فقره تسهیلات در طی یک روز پرداخت می‌شود.


لله گانی در توضیح سامانه رفاه و تولید گفت: این سامانه برای پرداخت تسهیلات در بحث ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان مناطق محروم است و محصولات تولیدی کارآفرینان در این سامانه بارگذاری و به فروش می‌رسد.


وی اضافه کرد: در ۹ ماهه ابتدای امسال بیش از یک هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال به بنگاه‌های کوچک و بزرگ، ۴۷۱ هزار میلیارد ریال به بخش مسکن و تاسیسات آب، ۹۵۰۰ میلیارد ریال به مشاغل خانگی و سه هزار میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون پرداخت شده است.


مدیرعامل بانک افزود: همچنین در این مدت، ۳۷ هزار میلیارد ریال به طرح‌های فعال در حوزه تولیدی، ۶۳ هزار میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج از محل سپرده قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

وی همچنین از پرداخت هفت هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات کرونا به مبلغ ۵۰۰ هزار میلیارد ریال به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش ایرنا، با شیوع بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها و واحدهای تولیدی دچار مشکل شدند و برخی نیز به ناچار تعطیل شدند. براین اساس دولت برای حفظ اشتغال و حمایت از کارگران پرداخت تسهیلات به واحدهای متضرر را در دستور کار قرار دارد. در مجموع ۱۴ رسته اصلی و ۸۵۰ زیررسته شناسایی شد.

 

چندی پیش،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره کمک به مشاغل آسیب‌دیده  از کرونا،  گفته بود: ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع وام ۱۲ درصد به تمام واحدهایی که در دوران کرونا آسیب دیده بودند اختصاص یافت.

 

همچنین به گفته «محمد شریعمتداری» با شناسایی دقیق جامعه هدف  ۲۳ هزار میلیارد تومان منابع یک میلیون تومانی به صورت وام قرض الحسنه میان کسانی که متقاضی بودند توزیع شده است.

 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics