تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اجباری شدن بیمه واحدهای مسکونی/ پرداخت آنلاین خسارت

رئیس کل بیمه مرکزی از اجباری شدن بیمه واحد های مسکونی خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از  ایسنا، غلامرضا سلیمانی امروز در نشست خبری آنلاین در رابطه با آخرین وضعیت صندوق بیمه بلایای طبیعی با اشاره به اجباری شدن بیمه واحدهای مسکونی گفت: پیش بینی بیمه مرکزی برای سال ۱۴۰۰ ماهانه ۲۰ هزار تومان حق بیمه در ازای تعهد پرداخت ۸۰ میلیون تومان خسارت است.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود:  پیشنهاد بیمه مرکزی این است از ۲۰ هزار تومان حق بیمه، ۱۰ هزار تومان را دولت و ۱۰ هزار تومان را مالک روی قبض برق پرداخت کند.

 

پرداخت آنلاین خسارت ها

 

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه  با اشاره به  برنامه ریزی برای پرداخت خسارت آنلاین بیمه‌ها به مردم در سال آینده گفت: در حال حاضر به صورت آزمایشی پرداخت خسارت غیرحضوری تا سقف سه میلیون تومان در بیمه ایران عملیاتی شده است.

 

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماه ابتدایی سال شرکت‌های بیمه‌ای ۶۶ میلیارد تومان بیمه نامه صادر کرده اند، یادآور شد که فروش ۱۰ ماهه سال جاری حدود شش میلیارد تومان از کل فروش سال ۹۸ بیشتر بوده است.

 

سلیمانی همچنین با اشاره به دیگر برنامه بیمه مرکزی برای سال ۱۴۰۰  گفت که  تغییر شیوه پرداخت خسارت برای خودروهای غیرمتعارف است که از سال آینده به همه خودروها تا سقف پوشش بیمه‌ای که انجام شده، خسارت داده می شود و دیگر بحث خودروی متعارف و غیرمتعارف مطرح نباشد.

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics