تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عرضه بسته ‏های نوین ازسوی بیمه معلم

براساس شناخت مناسب از نیاز قشر دانش‌آموز و تجارب سنوات گذشته بیمه معلم اقدام به طراحی بسته بیمه‌ای جدید با محوریت بیمه‌های زندگی و آتش‌سوزی ویژه دانش‌آموزان و والدین کرده است.

 

کاوه قاضی، قائم‌مقام مدیرعامل بیمه معلم درباره عرضه بیمه‌نامه‌های نوین به بازار که یکی از انتظارات مردم از صنعت بیمه است، گفت: در حال حاضر بیش از ۵/ ۱ میلیون فرهنگی و ۱۳ میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور از خدمات شرکت بیمه معلم در حوزه عمر و حوادث گروهی استفاده می‌کنند.

 

قاضی با بیان اینکه این موضوع فرصت بسیار مناسبی جهت افزایش نفوذ بیمه و توسعه خدمات بیمه‌ای در این قشر به‌عنوان یکی از بازارهای هدف ویژه بیمه معلم است، افزود: یکی از راهبرد‌های کلیدی بیمه معلم، طراحی و عرضه بسته‌های نوین بیمه‌ای مبتنی بر نیاز آنها است. وی ادامه داد: به‌منظور اطلاع‌رسانی مناسب و افزایش آگاهی مخاطبان از این بسته بیمه ویژه دانش‌آموزان و والدین آنها، کمپین تبلیغاتی در حال راه‌اندازی است که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

 

به‌صورت کلی تمرکز این کمپین روی جا انداختن اهمیت بیمه در بین دانش‌آموزان و ترغیب والدین به تضمین آینده فرزندان خود با تهیه بیمه زندگی و همچنین حفظ دارایی خود از طریق بیمه آتش‌سوزی است. قائم‌مقام مدیرعامل بیمه معلم درباره بازاریابی نوین و ارتقای سطح آموزش شبکه فروش نیز گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار» در بیمه معلم، یکی از اولویت اصلی شرکت، توسعه توانمندی نمایندگان در حوزه بازاریابی و فروش است.

 

در این‌باره برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی و بینارهای مجازی (سمینارهای تحت وب)، کارگاه‌های تخصصی فروش و برگزاری سمینارهای بین‌المللی با حضور استادان برجسته خارجی و داخلی، از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت است تا از این طریق بتوانیم بازاریابی سنتی را به بازاریابی مدرن تبدیل کنیم.

منبع خبر: پولی مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics