تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراخوان برای عضویت در کمیته مشورتی بازارهای سرمایه

کمیته مشورتی بازارهای سرمایه (CMAC) به دنبال نامزدهای جدید برای عضویت در کمیته برای یک دوره سه ساله است، که برای یک دوره سه ساله دیگر قابل تمدید است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، کمیته مشورتی بازارهای سرمایه (CMAC) به دنبال نامزدهای جدید برای عضویت در کمیته از 1 ژانویه 2022 برای یک دوره سه ساله است، که برای یک دوره سه ساله دیگر قابل تمدید است. کمیته، اعلام نامزدی از طرف تحلیلگران و سرمایه گذاران از سراسر جهان را می پذیرد. اعضای کمیته از صنایع مختلف و با پیشینه جغرافیایی متنوع تشکیل می شوند و براساس شایستگی در صلاحیت حرفه ای و به عنوان اعضای بازار سرمایه که از اطلاعات گزارشگری مالی استفاده می کنند و توانایی آنها در ارایه دیدگاه های شرکت کنندگان در بازار سرمایه، به وسیله کمیته مشورتی بازارهای سرمایه انتخاب می شوند.

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

کمیته مشورتی بازار سرمایه از 20 عضو با تجربه عملی گسترده در تحلیل اطلاعات مالی تشکیل شده است. این اعضا نماینده دیدگاه ها و علاقه مندیهای وابسته به خود نیستند، مگر این که به طور روشن اعلام شده باشد.
کمیته طی نشستهای یک روزه خود که سه بار در سال برگزار می شود، با نمایندگان هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB) دیدار می کند.

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics