تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تاسیس کمیته موقت نامزدی برای انتخاب رئیس هیئت استانداردهای بین‌المللی اخلاق حرفه ای برای حسابداران

گروه نظارت (MG) در فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) تاسیس یک کمیته موقت نامزدی برای انتخاب رئیس هیئت استانداردهای بین‌المللی اخلاق حرفه ای برای دوره 2022 تا 2024 را اعلام کردند.


به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از سایت حسابرس، گروه نظارت (MG) در فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) و هیئت نظارت بر منافع عمومی (PIOB)، تاسیس یک کمیته موقت نامزدی برای انتخاب رئیس هیئت استانداردهای بین المللی اخلاق حرفه ای برای حسابداران (IESBA) برای دوره 2022 تا 2024 را اعلام کردند. رئیس جدید جایگزین دکتر استاوروس توماداکیس (Stavros B. Thomadakis) خواهد شد که از سال 2015 ریاست هیئت را بر عهده دارد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


گروه نظارت با تاسیس این کمیته موقت نامزدی، یک فرایند نامزدی بر مبنای اصول پیشنهادی گروه نظارت که در ژوئیه 202 منتشر شد، طراحی کرده است. رئیس بعدی هیئت استانداردهای بین المللی اخلاق حرفه ای برای حسابداران از طریق یک فراخوان آزاد نامزد شده، با استفاده از یک ماتریس مهارتها که منافع عمومی را اولویت بندی کرده و ذهنیت راهبردی را پرورش می دهد، منصوب شده و به وسیله اکثریت آرای اعضای کمیته موقت نامزدی انتخاب خواهد شد.

 

 

 

منبع خبر: سایت حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics