تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حق بیمه تکمیلی فرهنگیان به ازای هرنفر ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تعهدات قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان را اعلام کرد و گفت: قرارداد جدید از ابتدای اسفندماه منعقد شده است.


به گزارش لحظه نگر حسمان،  به نقل از  چابک آنلاین به نقل از ایسنا، گودرز کریمی‌فر، با اشاره به عقد قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: این قرارداد از اول اسفندماه جاری با شرکت آتیه سازان حافظ منعقد شده و تا اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد. حق بیمه تکمیلی نیز سال گذشته ۴۶ هزار تومان بود که امسال ماهانه به ازای هرنفر ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود: مهلت ثبت نام و یا انصراف از بیمه تکمیلی نیز تا بیستم اسفندماه خواهد بود.

 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تعهدات قرارداد جدید را نیز اعلام کرد و گفت: در قرارداد جدید تمام هزینه های بیمارستانی نظیر جراحی های تخصصی، درمان طبی و سایر اعمال جراحی، هزینه های مرتبط با درمان نازایی و ناباروری، هزینه ویزیت پزشکان، هزینه فرانشیز داروی در تعهد بیمه همگانی و ملزومات دارویی، هزینه تهیه پیوند اعضا با تائید انجمن های مربوطه و هزینه های اروتز و پروتز برابر تعرفه وزارت بهداشت، صرفا با ارائه کد ملی و البته به صورت رایگان انجام می شود.

 

کریمی فر ادامه داد: همچنین هزینه های پاراکلینیکی شمال رادیولوژی، سونو گرافی، ماموگرافی، آنژیوگرافی، اسکن، ام آر آی، آندوسکوپی، انواع اکو و موارد مشابه و همچنین تمام هزینه های تست های ورزش، تست بینایی، تست شنوایی، انواع نوارنگاری نظیر نوار قلب، نوار مغز و نوار عصب و عضله و همچنین تمام خدمات اورژانسی در موارد غیر بستری، تزریقات داخل مفصل، پانسمان و غیره با ارائه کد ملی و به صورت رایگان برای فرهنگیان شاغل بیمه شده به همراه افراد تحت تکفل ارائه می شود.

 

وی تاکید کرد: کسانی که به ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرار داد مراجعه می کنند صرفا با ارائه کدملی از هرگونه پرداخت، معاف هستند و رایگان خدمات دریافت می کنند و کسانی که به مراکز غیر طرف قرار داد مراجعه می کنند به محض ارائه اسناد و کپی مدارک و مستندات پرداخت شده به نمایندگی های شرکت بیمه گر ، ظرف یک هفته کل مبالغ برابر قرار داد به حسابشان واریز می شود.

 

 

 

 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه درمان بیماران کرونایی نیز گفت: هزینه درمان بیماران کرونایی برابر تعرفه مصوب بیمارستان های دولتی، بیمارستان های خصوصی و بیمارستان های عمومی غیر دولتی پرداخت می شود.

 

 

 

منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics