تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آخرین مرحله در عرضه منابع برای آیین اصول اخلاق حرفه ای

فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) تهیه مجموعه ای را به پایان رساند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) تهیه مجموعه ای با موضوع «جستجو در آیین اصول اخلاق حرفه ای هیئت استانداردهای بین المللی اخلاق برای حسابداران (IESBA)» را به پایان رساند، که منبعی آموزشی و منحصر به فرد است و آن را با همکاری کارشناسنان هیئت استانداردهای بین المللی اخلاق برای حسابداران تهیه کرده است. 

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

تهیه این مجموعه در نوامبر 2019 آغاز شد و هربخش از این مجموعه به مفاهیم مهم و موضوعهایی درمورد آیین بین المللی اصول اخلاق حرفه ای برای حسابداران (ازجمله استانداردهای بین المللی استقلال) می پردازد.

 

 


بخش پایانی این مجموعه که به تازگی منتشر شد، ساختار عناصر سازنده آیین اصول اخلاق حرفه ای و ماهیت به هم پیوسته آن را شرح می دهد. هدف از تهیه این بخش این است که به خوانندگان کمک کند تا بتوانند نحوه به کارگیری و توسعه آیین اصول اخلاق حرفه ای را بهتر درک کنند تا بتوانند به سرعت استانداردهای اخلاق حرفه ای و استقلال و رهنمودهای مرتبط با آنها را شناسایی و به آنها دسترسی پیدا کنند.

 


سایر مباحث مطرح شده عبارتند از: اصول بنیادین، چارچوب مفهومی، استقلال حسابرس، تضاد منافع، مشوقها، رعایت نکردن قوانین و مقررات (NOCLAR) ، فشار، و نقش و طرز فکر مورد انتظار از حسابدار حرفه ای با تمرکز بر جانبداری. 

منبع خبر: ​حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics