تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شغل هایی که به زودی ازبین می روند

شاید برایتان عجیب باشد که بدانید کدام شغل ها به زودی ازبین خواهند رفت اما تنها با یک حساب ساده می توانید پیشرفت چشمگیر و سعتی تکنولوژی را مشاهده کنید که روز به روز جای انسان را در دنیای مدرن می گیرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش طلا،شغل هایی که به زودی ازبین می روند:

1.راننده های تاکسی: راننده های تاکسی، موتور کامیون و هر نوع وسیله نقلیه ای از کار کنار گذاشته خواهند شد زیرا به زودی ماشین های خودران با توانایی فعالیت 24 ساعته وارد بازار می شوند و جای انسان ها را خواهند گرفت.
 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

2. صندوق داری: در آمریکا 8 میلیون صندوق دار وجود دارد اما با این حال با پیشرفت تکنولوژی فروشگاه هایی بدون حضور صندوق دار افتتاح شده اند که بدون حضور آن ها افراد خرید کرده و خود نیز از طریق دستگاه های موجود در فروشگاه مبلغ خرید را پرداخت می کنند.

 

3. پیشخدمت ها فست فود: به دلایل هزینه های بالای این پیشخدمت ها به زودی ربات ها جایگزین آن ها خواهند شد و شما می توانید به راحتی با دادن سفارش خود به این ربات ها غذای خود را در کمترین زمان ممکن و با همان کیفیت تحویل بگیرید.

 

4. کارگزاران بورس: تحقیقات اخیر نشان داده اند تنها 10 درصد از معاملات بورس در آمریکا توسط انسان ها انجام شده است و مابقی توسط سیستم های کامیپوتری انجام شده اند. این مسئله نشان می دهد مسیر بورس به سوی جایگزین کردن سیستم ها به جای کارگزاران آن است.
 

5.کارمند های بانک: در حال حاضر نیز مشاهده می کنید که بسیاری از فعالیت های بانکی بدون نیاز به حضور در بانک و از طریق سیستم ها و گوشی های همراه انجام می شود در نتیجه در آینده ای نزدیک نیز تنها کارهای ضروری نیز مانند دریافت کارت و پول نیز از طریق گوشی انجام پذیر خواهد بود

 

6. حسابداری: یکی از شغل های رایج در سراسر دنیا حسابداری است که دنیا در مسیر پیشرفت خود به دنبال جایگزین کردن سیستم ها و ربات ها برای انجام کارهای حسابداری به جای انسان ها است زیرا ربات ها سریع تر اطلاعات را پردازش کرده و دچار خطای کمتری می شوند.

 

منبع خبر: طلا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics