تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تفاهم‌نامه‌ی همکاری‌های جامعه و ACCA برای سه سال دیگر تمدید شد

در پی انعقاد تفاهم‌نامه‌ی سه‌ساله‌ی همکاری‌های مشترک جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران و انجمن جهانی حسابداران رسمی ACCA در سال 2017، صبح امروز سه‌شنبه 26 اسفندماه نشست مجازی دبیرکل جامعه و مدیر خاورمیانه ACCA برگزار شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از جامعه حسابداران رسمی ایران، در این نشست که با حضور خانم فضیله گوپالانی، مدیر خاورمیانه‌ی ACCA و سیدمحمد علوی دبیرکل جامعه برگزار شد، طرفین توافق کردند تفاهم‌نامه‌ی فی‌مابین تا سال 2023 تمدید شود.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر این اساس مقرر شد مجموعه دوره‌‌ها و کارگاه‌های  آموزشی مجازی و آنلاین در زمینه‌ی استانداردهای حسابداری و حسابرسی، کنترل کیفیت، رهنمودهای حسابرسی، راهبری شرکتی و پیاده‌سازی IFRS توسط مدیران مجرب مؤسسات حسابرسی بین‌المللی ارایه و گواهینامه‌های حرفه‌ای بین‌المللی نیز از سوی ACCA صادر گردد.

 

 

تفاهم بعدی برسر برگزاری وبینارهای حرفه‌ای در مورد مباحث جاری حرفه بود که مقرر شد هر سه‌ماه یک‌بار برگزار و تلاش شود و زمینه‌های همگامی حرفه با  تحولات جهانی از سوی شرکا و مدیران مؤسسات حسابرسی بین‌المللی به اشتراک و تبادل‌نظر گذاشته شود.

 

 

گفتنی است این اقدامات در راستای اهداف راهبردی و سلسله برنامه‌های جامعه در جهت حفظ و گسترش ارتباطات و تعاملات بین‌المللی و کسب دانش تخصصی روز برنامه‌ریزی شده است. 

 

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics