تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار مشورتخواهی برای دانشنامه ایکس بی آر ال

هیئت استانداردهای حسابداری پایداری (SASB) دانشنامه جدید هیئت در زمینه ایکس بی آر ال را منتشر کرد و این دانشنامه اکنون برای مشورتخواهی همگانی در دسترس است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، هیئت با اشتیاق همگان را به ارائه بازخورد درمورد ایکس بی آر ال و آینده گزارشگری محیطی، اجتماعی و راهبری (ESG)  تا 30 مه 2021 تشویق می‌کند. 
دانشنامه ایکس بی آر ال که در اکتبر منتشر شد، همه 77 استاندارد هیئت استانداردهای حسابداری پایداری را دربر می گیرد. این دانشنامه با هدف بهبود کیفیت داده ها و کاربردپذیربودن موارد افشا و سهولت در تحلیل جامع وکارامد تهیه شده است. 

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 این دانشنامه توسط هیئت استانداردهای حسابداری پایداری به همراه کارشناسی موسسه پرایس واترهاوس کوپرز (PwC) تهیه شده و با به کارگیری بستر ورکی وا دبلیودسک (Workiva WDesk) آزمون شده است، که هر دو سازمان از شرکای بین المللی پایداری و پیشروان جامعه ایکس بی آر ال هستند. 

 

 


به دنبال همبستگی هیئت استانداردهای حسابداری پایداری با شورای گزارشگری بین المللی یکپارچه (IIRC)، همچنین تلاشهای گروه پنج (Group of Five) برای هماهنگی استانداردهای گزارشگری پایداری، همکاری جهانی در حال افزایش است و به تازگی بیانیه های محکمی نیز از سوی سازمان بین المللی کمیسیونهای بورس اوراق بهادار (IOSCO) و کمیسیون بورس اوراق بهادار امریکا (SEC) منتشر شد.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics