تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استانداردهای اطمینان بخشی برای گزارشگری اطلاعات غیرمالی

هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی (IAASB) در نشستی که در مارس 2021 برگزار کرد، رهنمود غیرالزام آوری با عنوان «خدمات اطمینان بخشی برای گزارشگری مستقل گسترده» را به تصویب رساند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی (IAASB) در نشستی که در مارس 2021 برگزار کرد، رهنمود غیرالزام آوری در مورد به کارگیری استاندارد بین‌المللی خدمات اطمینان‌بخشی شماره 3000 (ISAE 3000) (بازنگری شده) با عنوان «خدمات اطمینان بخشی برای گزارشگری مستقل گسترده» را به تصویب رساند. این رهنمود گامی مهم و روبه جلو در جهت حمایت از حوزه در حال توسعه اطمینان بخشی درگزارشگری غیرمالی است.

 


تام سیدنشتاین (Tom Seidenstein) رئیس هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی، در راستای کمک به ذینفعان در درک نقش استاندارد بین‌المللی خدمات اطمینان‌بخشی شماره 3000 (بازنگری شده) و رهنمود، که بیانیه ای الزام آور است، مقاله جدیدی منتشر کرده است که در آن جزئیات رهنمود و چگونگی پشتیبانی آن از به کارگیری استاندارد بین‌المللی خدمات اطمینان‌بخشی شماره 3000 (بازنگری شده)، تقاضای روبه رشد برای گزارشگری و اطمینان بخشی اطلاعات غیرمالی و تعهد مستمر به اجرای یکنواخت در کیفیت خدمات را بیان کرده است.
 این رهنمود در آوریل 2021 منتشرخواهد شد.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics