تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

انتشار گزارش سالانه بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی

بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) به تازگی گزارش سالانه و صورتهای مالی حسابرسی شده را منتشر کرده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) به تازگی گزارش سالانه و صورتهای مالی حسابرسی شده خود را برای سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2020 منتشر کرده است. 
گزارش سال جاری، انعطاف پذیری و پاسخگویی هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (IASB)، کارشناسان بنیاد و هیئت امنا را در تلاش برای انجام ماموریت در ایجاد شفافیت، کارایی و پاسخگویی به بازارهای سرمایه جهانی نشان می¬دهد. 

 


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سال 2020 با همه گیری کووید- 19 شکل گرفت و گزارش نحوه سازگاری بنیاد با شرایط انتقال همه کارشناسان خود به کار از راه دور، استقبال از نشستها و اطلاع رسانی مجازی و تنظیم برنامه کار استانداردگذاری برای مطابقت با ذینفعان را نشان می دهد.

 

 

 

این گزارش سالانه همچنین شامل گزارشهایی از سوی ارکی لیکانن (Erkki Liikanen) رئیس هیئت امنا، شامل بحث در مورد مشورتخواهی هیئت امنا در سال 2020 در مورد گزارشگری پایداری، و هانس هوگروورست (Hans Hoogervorst) رئیس هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری است، که در گزارش خود، یک دهه تصدی خود در استانداردگذاری را که در ژوئن 2021 به پایان می رسد، منعکس می کند. 

 


گزارش سالانه 2020 بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی به زبان انگلیسی در مرکز اطلاع رسانی اینترنتی حسابرس، پیوند «منابع جدید» در دسترس شماست.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics