تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

به روزرسانی اساسی مرکز اطلاع رسانی بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی

بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) اعلام کرد که قصد دارد تغییراتی در ارائه برخط مرکز خود ایجاد کند که اولین گام در زمینه بازسازی اساسی تجربه دیجیتالی آینده را نشان می دهد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، مطالبی از سه تارنمای کنونی بنیاد- ifrs.org, eifrs.org و archive.ifrs.org- به صورت یک کاربرد واحد و یکپارچه برای ذینفعان گردآوری خواهد کرد. 

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به همین ترتیب، اقدام انجام شده به بازخورد دریافت شده راجع به مباحث بنیاد با ذینفعان پاسخ می¬دهد و بستر جدیدی را فراهم می آورد که بر آن می‌توان نوآوریهای بیشتری ایجاد کرد.

 


تارنمای به روزشده همانند تارنمای فعلی خواهد بود، اما گزینه های جستجو و سفارشی سازی بهتری را ارائه می دهد. همچنین بنیاد در حال عرضه یک پیمایشگر جدید استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی است که دربردارنده ویژگیها و ابزاری برای افزایش دسترسی به استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی و اطلاعات مربوط به آن است.

 


این تغییرات در هفته منتهی به 10 و 11 آوریل 2021 انجام خواهد شد و انتظار می رود که همراه با مقداری وقفه باشد. با انجام تغییرات، دسترسی همگانی به مرکز اطلاع رسانی آرشیو قطع خواهد شد، در حالی که، دسترسی به بستر قدیمی eIFRS تا پایان سال 2021 ادامه خواهد داشت.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics