تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شروع بازنگری پس از استقرار استاندارد بین المللی استقلال

کارگروه بازنگری پس از استقرار وجود ارتباط درازمدت (LAPIR) به تازگی پرسشنامه ای برای جستجوی بازخورد ذینفعان درباره رویدادهای مهم مربوط به مرحله 1 بازنگری پس از استقرار وجود ارتباط درازمدت منتشر ساخت.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، کارگروه بازنگری پس از استقرار وجود ارتباط درازمدت (LAPIR) زیرمجموعه هیئت استانداردهای بین المللی اخلاق حرفه ای برای حسابداران (IESBA) به تازگی پرسشنامه ای برای جستجوی بازخورد ذینفعان درباره رویدادهای مهم مربوط به مرحله 1 بازنگری پس از استقرار وجود ارتباط درازمدت منتشر ساخت.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این پرسشنامه بخشی از جمع اوری اطلاعات کارگروه را تشکیل می دهد و به آگاهی بخشی به بازنگری پس از استقرار هیئت  از الزام دوره فاصله گذاری پنج ساله برای شرکای مسئول کار حسابرسی در حسابرسیهای واحدهای تجاری با منافع عام کمک می کند.

 

 

این بازنگری پیش از آن که «مقررات حوزه ای» مندرج در استاندارد منقضی شود، برای حسابرسی صورتهای مالی برای دوره هایی که از 15 دسامبر 2023 یا پس از آن شروع می شوند، انجام می شود. مقررات حوزه ای به حوزه های گزارشگری اجازه می دهد که یک دوره فاصله گذاری کمتر از پنج سال با توجه به شرایط به کار بگیرند.

فرصت ارسال نظرها تا 31 مه 2021 تعیین شده است.

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics