تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

منافع عمومی در مرکز توجه هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی

هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی (IAASB) به تازگی گزارش عمومی (Public Report) خود را منتشر کرد که پیشرفت هیئت در حمایت از منافع عمومی از ژوئیه 2019 تا دسامبر 2020 را به طور تفصیلی بیان می کند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از حسابرس، طی این دوره 18 ماهه، هیئت پنج استاندارد مهم  را با هدف افزایش کیفیت حسابرسی و اطمینان بخشی تکمیل کرد، یک راهبرد چهارساله باتمرکز بر منافع عمومی اتخاذ کرد، و برنامه کار جدیدی را با محوریت مسائل نوپدید تدوین کرد. هیئت همچنین با انتشار رهنمود و تعامل با طیف گسترده ای از ذینفعان به منظور حفظ اعتماد به حسابرسی و اطمینان بخشی، به التهاب جدیدی که به واسطه همه گیری جهانی ایجاد شده بود، واکنش نشان داد.

 


گزارش عمومی تلاشهای هیئت را به عنوان یک نهاد استانداردگذار پاسخگو، چابک و نواور نشان می دهد که از نزدیک با ذینفعان خود ارتباط دارد. این گزارش به پروژه های مربوط به استانداردهای تکمیل شده و دردست انجام، دیگر نواوریهای جدید برای پاسخگویی به نیازهای ذینفعان و تلاشهای هیئت برای بهبود سرعت عمل در فرایند تدوین استاندارد می پردازد. 

 


این گزارش همچنین اندیشه های رئیس هیئت استانداردهای بین المللی حسابرسی و اطمینان بخشی، تام سیدنشتاین  (Tom Seidenstein) در طی 18 ماه اول حضور در این سمت را در بر می گیرد.

منبع خبر: ​حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics