تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مدل کار ترکیبی جدید کی پی ام جی: انعطاف‌پذیری بیش‌تر برای کارکنان

مؤسسه‌ی حسابرسی و خدمات مشاوره‌ای کی پی ام جی انگلیس این امکان را برای کارکنان خود فراهم کرده است که به‌عنوان بخشی از مدل کار ترکیبی جدید در دوره‌ی پساکرونا، در هر چهارده روز، چهار روز را به انتخاب خود در دفاتر سپری کنند و در صورت تمایل مدت زمان باقی‌مانده را برای کار در خانه صرف کنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از جامعه حسابداران رسمی ایران، هدف این است که کارکنان برای شرکت در جلسات یا آموزش‌هایی که باید به صورت حضوری برگزار شود، در دفاتر KPMG حضور یابند، اما در صورت عدم‌تمایل یا عدم نیاز به ادامه‌ی حضور، مجبور به ماندن در کل روز نیستند.

 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

جان هولت، مدیر عامل کی پی ام جی انگلیس در این مورد گفت ما به کارکنان خود اعتماد داریم، روش جدید کار ما به آن‌ها قدرت می‌بخشد و آن‌ها را قادر می‌سازد تا اوقات کاری خود را شخصاً طراحی کنند. ویروس همه‌گیر کووید 19 ثابت کرد کیفیت مربوط به محل کار نیست، بلکه به نحوه‌ی کار بستگی دارد. وی افزود، ما به صحبت‌های کارکنان خود گوش فرا داده و این استراتژی را برای کارکنان خود طراحی کرده‌ایم تا باعث شود نحوه‌ی کار آن‌ها به بهترین وجه از مشتریان ما پشتیبانی کند.

 

 

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط کی پی ام جی در ماه مارس، 87 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که عدم رفت‌وآمد به دفاتر را ترجیح می‌دهند، 76 درصد پاسخ دادند که از انعطاف‌پذیری بیش‌تری که به دلیل کار در خانه دارند، خرسند هستند و 65 درصد دیگر گفتند که اکنون از تعادل بهتری میان کار و زندگی برخوردارند.

 

 

هولت اشاره کرد در این مدل ترکیبی جدید، دفاتر مؤسسه به مکانی برای همکاری و یادگیری افراد تبدیل می‌شوند. وی همچنین اعلام کرد که اگر کارکنان 35 ساعت کار عادی خود را در هفته انجام دهند، در تابستان از دو ساعت و نیم مرخصی اضافی، با هدف بهبود رفاه، بهره‌مند خواهند شد.

منبع خبر: جامعه حسابداران رسمی ایران
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics