تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

خدمات‌رسانی شبکه بانکی در ایام انتخابات

خدمات‌رسانی شبکه بانکی در ایام انتخابات همچون گذشته و با قوت بیشتر ادامه ‌می‌یابد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از گزارش ایبِنا؛ علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی گفت: جلسه اصلی شورای هماهنگی بانک‌ها با حضور مدیران محترم عامل بانک‌های عضو شورا در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این جلسه حسین زاده رییس شورا در خصوص خدمات رسانی شبکه بانکی در ایام انتخابات همچون گذشته و با قوت بیشتر تاکید و اظهار داشت که خدمات رسانی باید با قوت ادامه یابد و خللی در کار مردم، مراجعین و مشتریان نباید صورت گیرد.

وی افزود: قطعاً همکاران شبکه همواره با احساس مسئولیت و به دور از مسائل و حواشی مباحث انتخابات به وظایف خودشان که همانا خدمات رسانی به مردم عزیز کشور است عمل خواهند نمود. یادآور می شوم با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه کارکنان در شعب بانک ها از اواخر سال گذشته موضوع واکسیناسیون کارکنان بانک ها را پیگیری نموده و مکاتبات متعددی با مراجع تصمیم گیر به عمل آورده که تاکنون منتج به نتیجه نشده و در جلسه مدیران عامل بانک ها گزارش اقدامات به عمل آمده ارائه شد و مقرر شد مجدداً مکاتبه ای با معاونت محترم ریاست جمهوری در خصوص واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی به عمل آید که امیدواریم هر چه سریعتر در خصوص واکسیناسیون کارکنان بانک ها اقدام مناسب از طرف وزارت محترم بهداشت به عمل آید.

منبع خبر: ایبنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics