تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بزرگترین شکاف موجود در بخش فروش صنعت بیمه هنر سخنوری است

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، تقویت سخنوری شبکه فروش صنعت بیمه را عاملی مهم برای افزایش ضریب نفوذ بیمه دانست و اظهار داشت:بزرگترین شکاف موجود در بخش فروش صنعت بیمه ،هنرسخنوری است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از چابک آنلاین، زهرا نامداری، یونس مظلومی”، درنشست خبری رویداد سخنرانی صنعت بیمه، با بیان اینکه بیمه های خرد جایگاه خود را در صنعت بیمه پیدا نکرده اند،گفت: فعالان صنعت بیمه علت این عدم رشد و پایین بودن ضریب نفوذ بیمه را پایین  بودن فرهنگ بیمه  می دانند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی،گفت: پنج درصد نمایندگان توانایی سخنوری را دارند و ما بقی نمی توانند مشتری را برای خرید بیمه نامه راضی کنند زیرا شفاف توضیح دادن یکی از معیارها برای فروش محصول بیمه ای است تا مشتری متوجه شود محصول چیست اما بالای ۹۵ درصد شبکه فروش صنعت بیمه نمی توانند خوب توضیح دهند.

مظلومی،اظهار کرد که درراستای رفع اشکالات فروش صنعت بیمه باید مهارت شبکه فروش را تقویت کرد و به همین منظور رویداد مسابقه سخنرانی صنعت بیمه هرسال برگزار خواهد شد.

وی، ازشبکه فروش صنعت بیمه دعوت به شرکت در این رویداد کرد و گفت: با برگزاری این رویداد امیدواریم شاهد تحول در فروش صنعت بیمه باشیم.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، به ماجرای استارت آپها با شبکه فروش اشاره کرد و افزود: در پیشرفته ترین کشورها فروش آنلاین بیمه ۳۰ درصد است و  هنوز ۷۰ درصد فروش بیمه نامه به صورت رو در رو است.

مظلومی، فروش اگریگیتوری استارت آپهای بیمه ای ایران را ۲ درصد اعلام کرد وگفت که ۹۸درصد فروش بیمه نامه در ایران رو در رو است.

وی،در رابطه با فاصله ضریب نفوذ بیمه زندگی در ایران با سایر کشورها ، بیان کرد: با جایگاهی که باید در بیمه زندگی داشته باشیم فاصله داریم به عنوان مثال ضریب نفوذ  بیمه زندگی در ایران ۱۵ درصد است و در ژاپن ۶۶ درصد، بنابراین نیاز است شبکه فروش تقویت شود.

 

 

مظلومی درخصوص جوایز شرکت کنندگان در مسابقه بزرگ سخنرانی صنعت بیمه گفت: به نفرات اول دوم و سوم این مسابقه به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان جایزه پرداخت خواهد شد.

منبع خبر: چابک انلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics