تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

استقبال فدراسیون از درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا برای درونداد

فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) در پاسخ به درخواست درونداد عمومی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا (SEC) در زمینه موارد افشای مربوط به تغییر آب وهوا و دیگر موضوعهای مربوط به پایداری، تاکید کرد.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از حسابرس، فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC) در پاسخ به درخواست درونداد عمومی توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا (SEC) در زمینه موارد افشای مربوط به تغییر آب وهوا، بر نیازهای سرمایه گذاران و دیگر ذینفعان به اطلاعات با کیفیت، مفید برای تصمیم گیری و مورد اطمینان درباره آب وهوا و دیگر موضوعهای مربوط به پایداری، تاکید کرد.


گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رویکرد عناصر سازنده، معماری یک سامانه جهانی را فراهم می کند که امکان گزارشگری شرکتی جامع برای بازارهای سرمایه را فراهم کرده و همچنین به ابتکار سیاست عمومی مانند اقدام آب وهوا و دیگر موضوعهای مخصوص به هر حوزه گزارشگری می پردازد. فدراسیون باور دارد که اقدام بنیاد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRSF) در تاسیس هیئت استانداردهای بین المللی پایداری، یک جزو مهم از خلق یک خط مبنای جهانی از الزامهای گزارشگری با تمرکز بر سرمایه گذار است.

 

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics