تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کمبود استانداردسازی در اطمینان بخشی پایداری

بر اساس مطالعه جدیدی که به وسیله فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC)، رویه های جهانی برای اطمینان بخشی پایداری، ازجمله نفوذ اطمینان بخشی، سطح اطمینان بخشی و استاندارد و کارشناسان مورداستفاده، با توجه به حوزه گزارشگری به طور گسترده متفاوت است.

به گزارش لحظه نگر حَسمان  به نقل از حسابرس، بر اساس مطالعه جدیدی که به وسیله فدراسیون بین المللی حسابداران (IFAC)، انجمن حسابداران رسمی امریکا (AICPA) و انجمن حسابداران خبره مدیریت (CIMA) به نمایندگی از انجمن بین المللی حسابداران رسمی حرفه ای (AICPA) انجام شد، رویه های جهانی برای اطمینان بخشی پایداری، ازجمله نفوذ اطمینان بخشی، سطح اطمینان بخشی و استاندارد و کارشناسان مورداستفاده، با توجه به حوزه گزارشگری به طور گسترده متفاوت است. این مطالعه جدید یک رسیدگی اجمالی پیشگامانه است که تصویری جهانی جامع از وضعیت کنونی اطمینان بخشی ارائه می دهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این مطالعه سپس این تحلیل را با داده درباره چگونگی و محل گزارشگری اطلاعات مربوط به پایداری و چگونگی ارتباط آن با فعالیتهای اطمینان بخشی ترکیب می کند.
در این مطالعه گزارشهای حاوی اطلاعات محیطی، اجتماعی و راهبری (ESG) از 22 حوزه گزارشگری بررسی شده است.


برای مطالعه گزارش این مطالعه با عنوان «معیارسازی در حرفه جهانی اطمینان بخشی پایداری» به زبان انگلیسی، به صفحه اول مرکز اطلاع رسانی اینترنتی حسابرس، پیوند «منابع جدید» سر بزنید.

 

 

منبع خبر: حسابرس
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics